לאחר הביקורת

יועץ המשטרה ליאור חורב התפטר מתפקידו

היועץ ליאור חורב שעורר סערה רבה עם התנהלותו בטוויטר ותנאי שכרו החליט להתפטר מתפקידו במשטרה והודיע על הסרתו מיידית מרשימת היועצים של משטרת ישראל (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ליאור חורב, המשמש כיועץ אסטרטגי למשטרה, פנה בשבוע שעבר לראש חטיבת אוכלוסיה ותקשורת וביקש להסיר עצמו מרשימת היועצים מטעמה של חברת "גולדפינגר תקשורת" המעניקה שירותים למשטרת ישראל.

חורב ביקש להתפטר על רקע הביקורת נגדו על תנאי העסקתו ושכרו והתבטאויותיו כנגד שרים וחברי כנסת.

"ראש חטיבת אוכלוסיה ותקשורת אישר את בקשתו והודה לו על תרומתו הרבה למשטרת ישראל במגוון הנושאים בהם עסק", נאמר בהודעת המשטרה.

כזכור, בדיון שנערך לאחרונה בכנסת ביוזמתו של ח"כ דודי אמסלם, הוקרנה מצגת שכללה מספר ציוצים שכתב חורב בחשבון הטוויטר שלו, ובהם התבטא בחריפות נגד מספר שרים וח"כים, בהם דודי אמסלם, צחי הנגבי, מירי רגב ומיקי זוהר.

"דודי אמסלם, למה לא עברת בבלפור לצחצח את הנעליים... מאוד כועסים שם", נכתב באחד הציוצים. בציוץ אחר כתב אמסלם: "נשארו כרטיסים למופע של דודי דו?". יצויין, כי הדיון נערך ברקע קביעת מבקר המשרד לביטחון פנים שחורב הפר את חוזה ההעסקה שלו מול המשטרה, בכך שהרבה לצייץ בטוויטר נגד הממשלה.

יו"ר הוועדה אמסלם אמר בדיון: "את אותה מצגת הראיתי לפני עשרה חודשים, אבל זה לא עניין אתכם. לא הייתה פוליטיקה אז. המפכ"ל עצמו אמר 'נזפנו ביועץ שיצא נגד נתניהו'. הוא אמר לי 'דודי, אתה צודק. לא ידענו, אנחנו ננזוף בו ונבדוק אם זה עומד בתנאי ההתקשרות'. אני מאמין למפכ"ל".

כזכור, בחודש שעבר תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את התנהלות המשטרה בשל העסקת חורב, על רקע הפרסומים שחודשו החקירות נגדו. "מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה", אמר אז ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר