אולי יש לכם ריח רע מהפה? כך תבדקו

הרבה דברים גורמים לריח רע מהפה, ולכן זה דבר שקורה אצל הרבה מהאנשים. אולי לכם זה לא חשוב לטפל בזה אבל לאלו שסובבים אתכם - זה מאוד חשוב שתעשו את זה (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

רציתם ללחוש סוד לאחד מהחברים שלכם והוא נע באי נוחות, רוב הסיכויים שזה בגלל ריח רע שנודף לכם מהפה. רוב האנשים שסובלים מריח רע בפה בכלל לא סובלים ממנו, הסביבה שלהם היא זו שסובלת. אבל אף אחד לא רוצה להיות זה שבגללו מכסים את האף בתחושת גועל ולכן צריך לשים לב להתנהגות של הסובבים אותנו ולבחון האם אנחנו צריכים לשפר את היגיינת הפה, ולא, צחצוח שיניים ממש לא מספיק.

עשה: אחת הסיבות לריח רע מהפה היא התייבשות הפה מנוזלים, ולכן בצומות ריח רע מהפה הוא צרת רבים. הצעד הראשון לקראת פה מפיק ריח טוב הוא לגרום לרטיבות מתמדת בחלל הפה וזאת על ידי שתייה מרובה של מים בכל שעות היום.

אל תעשה: קפה - המעורר האהוב מכיל קפאין שממעט את כמות הרוק ומייבש את הפה, להפסיק לשתות זה גדול מדי, אז לפחות תפחיתו במינון. דבר נוסף שגורם להתייבשות הוא שימוש במי פה המכילים אלכוהול, בקניה הבאה הקפידו לבחור באחד כזה אך נטול אלכוהול.

עשה: הקפידו על בריאות השיניים כך שלא תזדקקו לשתלים ולתותבות.

לא תעשה: אם כבר יש לכם שתלים ותותבות הקפידו על ניקו יסודי שלהם בכל ערב ובכך תמנעו הצטברות חיידקים מזהמים.

פתחתם פעם מקרר שלא עובד והיה בפנים אוכל? תחסכו מאיתנו את הזוועה. מה שכן כשאתם אוכלים להנאתכם ומסיימים את הארוחה בשתיה וגרגור מים במקרה הטוב האוכל מצטבר בין השיניים וגורם להיווצרות ריח רע בפה.

עשה: תאכלו טוב והשתמשו בחוט דנטלי שיסיר כל זכר לשאריות אוכל

לא תעשה: אל תשאירו אוכל בסדקים ובחורים, צחצוח שיניים לא עוזר.

חיים ומוות ביד הלשון

אחד העצמים הגורמים לריח רע היא הלשון שנחשפת לכל דבר שנכנס לפה שלכם, הקפידו לצחצח גם אותה ולהתייחס גם אליה בניקוי הכללי בסוף היום לפחות.

כשאתם מצחצחים שיניים בבוקר ובערב, זכרו לנקות גם את הלשון. הוכח כי צחצוח הלשון מוביל להורדה של 70% בריח הרע.

ולסיום: הדבר שגורם יותר מכל לריח רע בפה הוא עודף משקל, אנחנו יודעים שגם ככה לא קל להיות אדם בעל משקל עודף, אבל כדאי לשים לב גם לזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר