המותג הצרפתי האקסקלוסיבי לבגדי ילדים

צבעים חמים כשלל צבעי השלכת, צבעי פסטל המתאימים לאגדת חורף צרפתית ופריטים המשלבים אנימציה והומור, הם רק חלק מההשראה לקולקציית סתיו- חורף 2017-2018 מבית Catimini- מותג הפרימיום הצרפתי לבגדי ילדים, שהושק ב2016 בכיכר המדינה, ובאפריל האחרון פתח את חנות הדגל שלו בקניון גינדי Fashion Mall (סטייל, שיווקי)

המותג הצרפתי האקסקלוסיבי לבגדי ילדים. קטימיני (צילום: יחצ)

הקולקציה החדשה לעונה הקרה מזמינה את הילדים גם להרפתקאות ופנטזיה בנופים פתוחים של מרחבים עירוניים לצד נוף כפרי, לצד חוויה מלאת הומור, צבעים, ציורים ופרינטים מלאי שיק.

לדברי רבקה אלבו, מנכ"לית Together Marketing זכיינית Catimini בישראל: "אנו שמחים להשיק את הקולקציה השלישית של המותג בישראל ומזמינים את הילדים לחוויית קטימיני סתווית-חורפית, קסומה ומהנה במיוחד. גם הקולקציה החדשה מגיעה לישראל עם מגוון רחב של עיצובים צבעוניים ומשעשעים, שנוצרו מתוך מחשבה על צרכיהם של הילדים".

על הקולקציה

קולקציית חורף 2017-18 נותנת דרור לדמיון ומזמינה אתכם להצטרף למסע פנטסטי שאין כמותו! המותג מציע אופנה איכותית, ברמת התפירה הגבוהה ביותר, עם הבדים האיכותיים ביותר, תוך דגש על נוחות, יופי והתכתבות עם הטרנדים החמים והאופנה המעודכנת ביותר. הקולקציה מציעה הדפסים וצבעים שקשה להתעלם מהם על מגוון שמלות, חולצות, גופיות, מכנסיים, חצאיות, בגד גוף לתינוקות ועוד מגוון אביזרים כמו כובעים, סנדלים וסינרים. הקולקציה מתאימה לגילאים 0 עד 16 אצל בנות ועד 14 אצל בנים. ניתן למצוא קולקציות החל מבגדים ליום יום ועד לאירועים.

ניתן להשיג ב- Catimini רח' ה' באייר מס' 32 כיכר המדינה, בקניון גינדי Fashion mall TLV ובאתר האינטרנט www.catimin.co.il.

שעות וימי פתיחה:

ימים א'-ה' בין השעות 9:30- 19:00 | יום ו' בין השעות: 9:30- 13:00

מבצע: ​​​​BLACK FRIDAY | 24.11.17 | גם בקטימיני >>
קונים
3 מוצרים 30% הנחה
4 מוצרים 40% הנחה
5 מוצרים 50% הנחה
המבצע תקף ליום שישי בלבד!
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית