הפרת אמונים או שוחד?

החלה חקירתו השישית של ראש הממשלה בנימין נתניהו

במשטרה מתכוונים להתמקד בחקירה הנוכחית, השישית, של ראש הממשלה נתניהו, בפרשת המתנות בה מעורב המיליארדר ארנון מילצ'ן - חברם הקרוב לשעבר של בני הזוג נתניהו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ומילצ'ן, בימים יפים יותר (צילום: מתוך חדשות 2)

לפני זמן קצר החלה במעון ראש הממשלה בירושלים חקירתו של בנימין נתניהו. החקירה צפויה להתמקד ב'תיק 1000', פרשת המתנות, בה ראש הממשלה חשוד שקיבל מתנות מאנשי עסקים ולאחר מכן השיב להם תמורה לכך.

זוהי חקירתו השישית של נתניהו, כשהפעם חוקרי המשטרה מעוניינים לקבל את תשובותיו לשאלה מה העזרה שקיבל המיליארדר ארנון מילצ'ן בתמורה לסיגרים ולארגזי השמפניה שכידוע סיפק למשפחת נתניהו.

לפי הדיוחח ב-ynet, קיימים חילוקי דעות בצוות החקירה המשטרתי. אף שקיים קונצנזוס כי ישנן מספיק ראיות להעמיד לדין את נתניהו בעבירה של קבלת טובות הנאה, ואולי אף בעבירת שוחד, בשאלה כיצד לנהוג במילצ'ן יש דעות שונות.

אם עד כה סברו במשטרה כי לאור עדותו השנייה של מילצ'ן, ותרומתו לקידום החקירה, יהיה אפשר להמליץ על כתב אישום רק נגד ראש הממשלה, כעת בצוות החקירה יש מי שנוקט בעמדה כי קיים צורך לכרוך את מילצ'ן עם נתניהו.

לדבריהם, יהיה קושי להסביר בבית המשפט מדוע הוגש כתב אישום רק נגד נתניהו. "זה בסוף ייראה כמו רדיפה אישית רק נגדו", מצוטטים הדעות האלו, התומכים בגישה שלפיה יש להמליץ על כתב אישום גם נגד המיליארדר, חברם הקרוב לשעבר של בני הזוג נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר