תפסיקו לרחם על הרווקות ותתחילו לרחם על הרווקים

אנחנו שומעים 'רווקה' ומיד מתחילים לרחם על היצור האומלל שטרם מצא את בן הזוג שיביא את האור לחייו, אך מסתבר שאפשר לנצור את הרחמים. מחקר חדש טוען שרווקות דווקא נהנות יותר (מחקרים)

רווקות נהנות יותר (צילום: Katy Belcher)

אתם מתכוננים ליציאה לאירוע - או יותר נכון את מתכוננת, כי הוא מחכה ברכב כבר 20 דקות, ולאחר שסוף סוף הגעתם לאולם, את פוגשת חברה, הרווקה האחרונה שנותרה מהכיתה. את משגרת את הבעל לעזרת גברים כי לא נעים לך שהיא תראה אתכם יחד, כשהיא עדיין חולקת את חייה עם עצמה - אך יכול להיות שאת ממהרת להסיק מסקנות בקשר למצבה האישי.

כמובן, אנחנו לא מזלזלים בשמחה ובהנאה שיש בקיום קשר זוגי בריא ואוהב עם אדם אחר, אבל יש מצב שמי שאינו בזוגיות לא בטוח סובל, בלשון המעטה. ואם לדייק, מי שאינה בזוגיות.

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת אסקס שבבריטניה ניסה להבין כיצד רמת האושר מושפעת מהסטטוס הזוגי, תוך התייחסות למין הנבדקות והנבדקים. מסקנתו המרכזית של המחקר הייתה שנשים רווקות מאושרות יותר מגברים רווקים. 61 אחוזים מהנשים העידו כי טוב להן ברווקותן וכי הן מרגישות מאושרות בסך הכל, לעומת 49 אחוזים מהגברים.

הסיבה לאושר, לדברי החוקרים, היא שנשים משקיעות במערכות יחסים יותר מגברים, ועבור רווקות העבודה הזו נחסכת.

חיים מעניינים ומלאים - גם לבד

חלק מהנשים העידו שהן מקדישות זמן רב יותר למטלות הבית מאשר הגברים, וכן, מרגישות שההשקעה הרגשית שלהן גדולה מזו של הצד השני. "מעניין היה לגלות שגם עבודות הבית מוגדרות עבורן כעבודות הסוחטות אותן מבחינה רגשית כיוון שהן מקושרות לגברים" מציינת פרופסור אמילי גרונדי, מובילת המחקר.

עוד העידו משתתפות המחקר כי כאשר הן בזוגיות הן מוציאות יותר כסף לעומת גברים על טיפוח הופעתן החיצונית ומבחינתן מדובר בעוד מטלה מעיקה שמצטרפת לפעולות מעייפות שצריך לעשות בתוך מערכת זוגית.

המחקר הזה מגלה תפיסה חדשה כלפי נשים רווקות. אם עד עכשיו הרווקה נתפסה כממורמרת ואומללה שבטוחה שהיא תהיה מאושרת רק בזכות בן זוג, כיום היא מבינה שהחיים שלה יכולים להיות מלאים, עשירים, מעניינים ומהנים גם "לבד". הרווקות עצמאיות יותר ואינן יושבות בבית הוריהן, בהמתנה ששערן ילבין או אביר על סוס יבוא - מה שיקרה קודם.

אז בפעם הבאה שתחושו רחמים כלפי בחורות רווקות, חשבו שוב. יש סיכוי גדול שהן הרבה יותר מאושרות מכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית