"תחושה שאני לא רצוי"

חיים אמסלם נפגע מהיחס של "הבית היהודי" והודיע על פרישה

אמסלם שהיה ח"כ בש"ס, הודח ממנה על ידי מרן הגר"ע יוסף, והתמודד לכנסת במסגרת מפלגתו - שלא עברה את אחוז החסימה - התפקד לבית היהודי, וגם שם לא הצליח (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אמסלם (Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת לשעבר חיים אמסלם מודיע היום (ראשון) כי הוא פורש ממפלגת הבית היהודי, בה הוא ניסה להתמודד על מקום בכנסת הבאה.

כזכור, אמסלם היה חבר כנסת בש"ס, הודח ממנה על ידי מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, והתמודד לכנסת במסגרת מפלגתו 'עם שלם' - שלא עברה את אחוז החסימה. לאחר מכן הוא התפקד לבית היהודי, שם קיווה להיבחר.

לדבריו, לפני כשנתיים שכנעו אותו חברים מהציונות הדתית להצטרף ל'הבית היהודי', כי "מקומכם כחרדים ספרדים וציוניים הוא ב'מפלגת הציונות הדתית'", ולאחר לבטים רבים הוא נענה להם.

אמסלם טוען, כי נתנו לו תחושה שהוא אינו רצוי במפלגה הציונית דתית, ולכן לאחר שנתיים החליט לפרוש: "באנו מתוך כוונה להחזיר עטרה ליושנה ולהחזיר את הספרדים למסלול ממנו הם סטו בשנים האחרונות", כתב בהודעת הפרישה.

"אכן נעשה מצידנו ניסיון לקדם את הרעיונות של תנועתנו במסגרת 'הבית היהודי' אך בשהות של שנתיים, נוכחנו לדעת כי האפשרות לפעול למען המטרות שלנו, היא רק במסגרת מפלגה עצמאית", מוסיף אמסלם וממשיך: "חשבתי בזמנו שנוכל אני ושכמותי, שלא צמחו בערוגות הציונות הדתית לראות בה את מקומנו אולם נכזבה תוחלתנו, ולא נוכל להמשיך במסגרת הבית היהודי".

"זכינו ליחס מתנשא להתעלמות ולכתף קרה", תוקף אמסלם את בכירי המפלגה. "לא זרקו אותנו אבל נתנו לנו להבין שאנחנו לא רצויים. בהתחלה לא האמנו אבל בסוף הבנו - ואנחנו אכן נפרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר