"נאצי; פח אשפה"

תמונת הנשיא ריבלין עם כאפייה - המשטרה פתחה בבדיקה

החלטתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין לדחות את בקשת החנינה של אלאור אזריה, גרר מאות תגובות - חלקן מסיתות. המשטרה חוקרת מי הפיץ תמונת הנשיא עם כאפייה (חדשות)

תמונת הנשיא חובש כאפייה (צילום: פייסבוק, מתוך ynet)

החלטתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין לדחות את בקשת החנינה של אלאור אזריה, החייל שהרג מחבל פצוע בחברון, גרר מאות תגובות ברשתות - בעד ונגד ההחלטה.

אלא שלא מעט תגובות כללו הסתה נגד הנשיא ובעקבות כך הודיעה הבוקר (שני) המשטרה כי היא פתחה בבדיקה בעקבות הפצת תמונת הנשיא ריבלין כשהוא חובש כאפייה.

חלק מהתגובות נגד הנשיא כללו נאצות וגידופים, בחלקם נכתב: "כלב בן כלב", "פח אשפה". אחד הגולשים כתב: "אתה פסולת של מיצי אשפה ... לך לאלף עזאזל נאצי ארור", וגלוש נוסף כתב: "אתה מגעיל אותי, אתה לא הנשיא שלי. כשאני רואה את תמונתך מתעוררת בי תחושת הקאה".

התגובות הרבות הגיעו כתגובה לפוסט של הנשיא בו הסביר את החלטתו וכתב: "במכלול השיקולים, הקלה נוספת בעונש תפגע בחוסנם של צה"ל ושל מדינת ישראל. ערכי צה"ל ובתוכם טוהר הנשק הם יסוד מוסד בעוצמתו של צה"ל ותמיד עמדו לנו במאבק הצודק על זכותנו לבית לאומי ובטוח ובבנייתה של חברה איתנה".

"מעיון בחומר שהונח לפניו למד הנשיא כי בגזר הדין הביאו בחשבון בתי הדין הצבאיים את הנסיבות המועלות על ידך, המופיעות בחלקן בבקשת חנינה זו, כשיקולים לקולא, וציינו כי בהתחשב בהן הקלו עמך בדין", נכתב בהודעה.

משפחת אזריה הגיבה "באכזבה ובצער" על החלטת הנשיא. מטעמה של המשפחה נמסר כי "המשפחה זועמת על שאביו של אלאור, צ'רלי, שמע על החלטת הנשיא באמצעות כלי התקשורת כשהוא ממתין בבית חולים לעוד בדיקת MRI - בעקבות הידרדרות במצבו הרפואי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר