חנה ושכח

גרמניה: שכח את הרכב בחניון ומצא אותו אחרי 20 שנה

האיש שלא מצא את רכבו התקשר לדווח למשטרה כי רכבו נגנב אלא שבשל הריסת החניון התגלה כי אף אחד לא גנב את רכבו, וכי הוא עומד באותו מקום 20 שנים בסבלנות (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מי מאיתנו לא שכח פעם את מקום החניה שלו? אנחנו יוצאים מהרכב בחניון והדבר שאנחנו הכי רוצים זה לצאת ממנו לאוויר הצח וכשחוזרים מתחילים עם השאלות, מינוס 1 או מינוס 3, איזה צבע מפלס ובכלל, איזה אוטו יש לנו?

אבל בדרך כלל אחרי כמה סיבובים מביכים ברחבי החניון אנחנו מוצאים את הרכב שלנו וממהרים להיעלם מהבושה, זה מה שכמעט קרה לגבר בגילאי ה-50 שחשב שבתוך כמה דקות כבר יחגור את חגורת הבטיחות, אך לבסוף חיפש את רכבו למעלה מ-20 שנים.

האיש שחוגג כיום 76 חורפים דיווח ב-1997 שרכבו נגנב. כשחלפה לה תקופה מאז הגיש את התלונה התייאש האיש לגמרי, אך שיחת טלפון שקיבל מהרשויות בישרה לו כי רכבו "הגנוב", נמצא בחניון ישן, בדיוק איפה ששכח שחנה. הרכב היה עלול להישאר במקומו שני עשורים נוספים, ואותר רק מאחר שחנה בבניין תעשייתי ישן שיועד להריסה.

צוות הבניה הבחין שבמקום חונה רכב אחד בודד, חיפשו את בעליו והגיעו אל הגבר המפוזר.

אל לצערו של הגבר, על פי חדשות Augsberger Allgemein, הוא כבר לא יזכה לנסוע על הרכב האובד שנלקח ישירות למגרש גרוטאות. הרשויות בפרנקפורט מסרו ש"לא ניתן לנסוע יותר במכונית", וששני עשורים בחניון הרסו אותה לחלוטין.

האם גרמניה מופתעת? מסתבר שלא. לפני מספר שנים, שתה גבר ממינכן כמויות אלכוהול שהשכיחו ממנו את מקום החניה, הגבר שזכר את מספרי החירום דיווח על כך למשטרה, ולאחר שנתיים המכונית נמצאה במרחק של ארבעה קילומטרים מהמקום בו השיכור חשב שהחנה אותו.

מה שמפתיע עוד יותר הוא, שהכסף הרב שנמצא במכונית, כ-40,000 יורו, לצד ציוד יקר בסך 50,000 יורו נותרו במקום ואיש לא גנב אותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר