רוצים לשמור שבת

שחקני כדורגל כועסים: מזלזלים באינטליגנציה שלנו

מסקנות הוועדה שתומכות בקיום משחקי הכדורגל תוך חילול שבת קודש, וחוות דעת של השרה מירי רגב שהצטרפה לכך, עוררו את זעמם של שחקני הכדורגל שרוצים לשמור שבת (ספורט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השחקן המסורתי שיר צדק. רוצה לשמור שבת (צילום: עוז מועלם, ynet)

שחקני הכדורגל המעוניינים לשמור שבת, הגיבו היום (שני) בכעס למסקנות הוועדה שדנה בנושא קיום המשחקים בשבת ולחוות דעתה של שרת הספורט מירי רגב.

כזכור, במסקנות הוועדה שהוגשו אמש למזכיר הממשלה נקבע, כי איסור קיום משחקי הכדורגל בשבת ימיט אסון על ענף הכדורגל בישראל. בנוסף, גם רגב כתבה כי הבינה שכיום אי אפשר שלא לשחק כדורגל בישראל בשבת - מאחר והדבר מספק "מענה רחב להרגלי הפנאי של הציבור הכללי".

אלא שלדברי השחקנים, "הטענה שהפסקת קיום משחקי הכדורגל בשבת תעלה למשק 25 מיליארד שקלים היא הונאה וזלזול באינטליגנציה. כבר כיום 70 אחוזים ממשחקי ליגת העל מתקיימים ביום חול או לאחר צאת שבת, וענף הכדורגל לא הפסיד מכך שקל".

שרת הספורט מתייחסת לסוגיה הבוערת (צילום ארכיון: עוז מועלם, ynet)

"האם איחור שני המשחקים הנותרים בשעה או שעתיים תגרום לנזק של מיליארדים?! האם הקדמת משחקי הליגה הלאומית בשעה (בשעון חורף בלבד!) תעלה למשק מיליארדים?! אנחנו מאמינים שהשרה רגב לא הצליחה לשכנע אפילו את עצמה, וקוראים לה לאפשר לשחקני הכדורגל והאוהדים לשמור את השבת בלי לוותר על הכדורגל", כתבו שחקני הכדורגל בהודעתם לתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר