תיעוד "פגע וברח"

חצו ברמזור אדום, התנגשו חזיתית - ונמלטו • צפו

בסרטון שצולם בדרום, נראה נהג רכב מתנגש בעוצמה ברכב אחר, תוך שהוא חוצה צומת ברמזור אדום. לאחר מכן, נראים כל הנוסעים בורחים, ולא נשארים להעניק עזרה לפצועים • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פגעו וברחו. תיעוד (צילום: חברת נתיבי ישראל / ynet)

מצלמות מרכז ניהול התנועה הלאומית של 'נתיבי ישראל' תיעדו את התאונה שהתרחשה במוצאי שבת האחרון, בצומת להבים-רהט שבכביש 40 בנגב.

בסרטון ניתן לצפות שבצד אחד של הצומת אורו של הרמזור מתחלף מאדום לירוק, רכבים מתחילים לחצות את הצומת, כשלפתע מגיח רכב שנוסע במהירות מצד שמאל, תוך שהוא חוצה ברמזור אדום ומתנגש חזיתית ברכב שחצה את הצומת. כתוצאה מכך, המכונית שנפגעה קשות הועפה קדימה ופגעה בעמוד.

בשלב זה, ממהרים נהג הרכב הפוגע והנוסעים שהיו בתוכו, לברוח ממנה ולהימלט מהזירה, בלי להגיש כל עזרה לנוסעי הרכב שנפגעו.

רק כשהגיעו לזירה פראמדיקים של מד"א, ארבעת הפצועים טופלו על ידם ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשאחד מהם, צעיר בן 25 במצב קשה.

עינת דהן, העומדת בראש מרכז ניהול התנועה הלאומית של נתיבי ישראל, מוסיפה: "גם התשתית הבטוחה בעולם לא תמנע תאונות קשות אם הנהג ציית לרמזור אדום או תמרור עצור. גם כשאנחנו הנהגים נכנסים לצומת בה הרמזור מורה-אור-ירוק, האטו והתבוננו בחשדנות - כי מספיקה שנייה של היסח דעת על ידי נהג אחר, כדי לגזור עליכם והיושבים איתכם ברכב תאונה קטלנית, חלילה".

"על כל מפגע דרך, יש לדווח ל-2120*, מרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל", סיימה דהן.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר