"זה לא פלילי"

חקירת תמונת ריבלין: ארדן נגד המשטרה

השר גלעד ארדן התייחס להחלטת המשטרה לפתוח בחקירה נגד מי שהפיץ את תמונתו של הנשיא ראובן ריבלין כשהוא חבוש כאפייה וטען כי למרות שזה לא יפה, זה לא פלילי (בארץ)

התמונה שעוררה את הסערה (צילום: פייסבוק, מתוך ynet)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מתח ביקורת על המשטרה לאחר שזו הודיעה הבוקר (שני) כי תפתח בבדיקה בעקבות הפצת תמונתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין עם כאפייה.

"אין מקום להתלהמות ולהתקפות על נשיא המדינה. זוהי סמכותו ואחריותו. ניתן לחלוק על עמדתו, אולם אני מגנה את כל ההכפשות וההשתלחויות", צייץ ארדן בטוויטר, אך הוסיף: "עם זאת, יש לתמוה על הצורך בבדיקת משטרה את התמונות הדוחות המופצות ברשתות כיוון שאין לי ספק שהפרקליטות תקבע שזו לא עבירה פלילית. דוחה אך לא פלילי".

יו"ר הכנסת נגד "תעשיית ההקלטות"

מאז שהודיע כי לא יעניק חנינה ל"חייל היורה" - אלאור אזריה, ניצב הנשיא ריבלין מול גל של הסתה ברשתות החברתיות. הנשיא ספג תגובות שכללו איחולי מוות ונאצות מגוונות ועשירות, בחלקם נכתב: "כלב בן כלב", "פח אשפה". אחד הגולשים כתב: "אתה פסולת של מיצי אשפה ... לך לאלף עזאזל נאצי ארור", וגלוש נוסף כתב: "אתה מגעיל אותי, אתה לא הנשיא שלי. כשאני רואה את תמונתך מתעוררת בי תחושת הקאה".

התגובות כנגד הנשיא עוררו גם תגובות רבות במערכת הפוליטית כשרבים התייצבו לצדו של ריבלין ומחו כנגד השפה האלימה נגדו.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין תקף היום את "תעשיית ההקלטות" ואמר כי "זכות הביטוי נתונה לכולם, אבל בין זה לבין נשיא המדינה עם כפייה או ראש מממשלה עם חבל תלייה - המרחק הוא עצום"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר