התיק והתפילין האבודות אותרו על ידי השוטר

חסיד חב"ד איבד את תיקו בחולון כשבתוכו שתי זוגות התפילין שלו. השוטר הקהילתי במקום, איתר את הבעלים והשיב לו את התפילין כשהוא שלא ידע את נפשו מהתרגשות (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

ביום שישי האחרון מצא אזרח בחניון מתחם קניות באזור התעשייה בחולון, תיק. האזרח פנה לקצין הביטחון של המקום תוך שהוא מבקש מעובר אורח להשגיח על התיק.

משזה בושש לחזור, לקח עובר האורח את התיק ונסע לדרכו. קצין הביטחון של המקום הזעיק את השוטר הקהילתי והוא פתח בבדיקה על מנת לאתר את עובר האורח שנעלם יחד עם התיק.

לאחר ביצוע מספר פעולות חקירה אותר עובר האורח עם התיק אשר הכיל 2 זוגות תפילין, סידור והטלית שלו.

בהמשך אותר על ידי השוטר הקהילתי גם האזרח, תושב כפר חב"ד, אשר שכח את תיקו בחניון. היום (שני) הגיע האזרח אשר לא ידע את נפשו מהתרגשות בעקבות מציאת זוגות התפילין שלו אשר מלבד ערכם הכספי הרב (כל זוג תפילין מוערך באלפי שקלים) יש להם גם ערך רגשי ואישי רב.

"אני רוצה להגיד לכם שזה לא מובן מאליו שמשטרת ישראל דאגה ליידע ולהסביר לי בכל המתרחש בנושא התלונה שלי וגם דאגה לאתר את רכושי ולהחזיר לי אותו שהוא שלם ושמור", אמר הבעלים המאושר לשוטר, "הראייה שלי השתנתה לגבי המשטרה בכלל, והשיטור הקהילתי בפרט. סיפרתי לחברים שלי במקום מגורי על הסיפור והם לא האמינו שזה קרה. תודה ענקית למשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר