הגברת הראשונה

מה כתב היד של מלניה טראמפ אומר עליה?

שנה לניצחון המפתיע של בני הזוג טראמפ בקרב על הבית הלבן, זהו זמן טוב לנתח את כתב ידה של הגברת הראשונה ורעייתו של נשיא ארצות הברית - מלניה טראמפ. ניתוח מיוחד של הגרפולוגית תמר פינקלשטיין (גרפולוגיה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
הגברת הראשונה והנשיא טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

שנה לניצחון המפתיע של בני הזוג טראמפ בקרב על הבית הלבן, זהו זמן טוב לנתח את כתב ידה של הגברת הראשונה ורעייתו של נשיא ארצות הברית - מלניה טראמפ.

הכתב של מלניה מכונה "פרסונה" (כתב מסכה), והוא מסתיר הרבה יותר ממה שהוא מגלה. הוא גדול במימדיו באופן ניכר, ומעיד על הצורך שלה להרשים, לבלוט ולהיות תמיד "באור הזרקורים".

הארגון המוקפד, לעומת זאת, מלמד על אישיות יציבה, בעלת משמעת עצמית חזקה ובקרה פנימית גבוהה, כמו כן, ניכרים סימנים של לא מעט עקשנות ונוקשות.

כתב היד של מלניה טראמפ

עיצוב היתר של האותיות בארגון קפדני ובתנועת כתב איטית, מלמד על מלאכותיות, ובמידה רבה גם על נטייתה של מלניה לפרפקציוניזם. קיימות בה תכונות של דייקנות ויסודיות, המנותבות ליצירת רושם ולחיצוניות.

ומה קורה בתוך עולמה הרגשי של הגברת הראשונה? כתב ידה של מלניה, כפי שאמרנו, מסתיר הרבה אך גם חושף תחושת מרירות ועצבות. כמו כן, האותיות בכתב ידה עומדות בזקיפות קומה ובצפיפות רבה כחיילים העומדים דרוכים על המשמר, ומאותתים על פחדים וחששות סמויים שיש לה, כמו גם צורך בהגנה.

מלניה שומרת על רמת ערנות גבוהה ורחוקה מכל הבעה ספונטנית. ניכר כי כל צעד שלה מחושב, וכל מילה היוצאת מפיה עוברת סינון דק לפני שיוצאת לאוויר העולם.

לסיום, שימו לב לדמיון המעניין בין חתימתה של מלניה ובין חתימתו של בעלה, הנשיא טראמפ, כפי שהן מופיעות יחד בספר האורחים בבית הנשיא. כנראה שאחרי הכל, יש לזוג הזה כמה דברים משותפים.

חתימותיהם של דונלד ומלניה

>> לכל הטורים של תמר פינקלשטיין על גרפולוגיה ופענוח ציורים

תמר פינקלשטיין - גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל. מרצה ויועצת על פי איבחון כתב-יד וציורים.

טל': 052-801-2031 | tamarf.grapho@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר