היזהרו

שיחת הטלפון שיכולה לעלות לכם המון כסף

רובכם לא ידעו מה אומר השם טונגה, אבל בקבוצת האיים שמאוגדת למדינה לא מוכרת יושבים עשרות גורמים שמנסים לחייב אתכם בהרבה כסף על ידי שיחות הונאה. מה עושים? לא עונים (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

עשרות איים המאוגדים תחת מדינה בשם טונגה לא אומרים לנו הרבה, אך כדאי בכל זאת לשים אליה לב. בחודשים האחרונים מזהירים אותנו מניסיון של גורמים שונים, שמנסים לבצע הונאות טלפוניות שמקורן במדינה.

מאות ישראלים העידו על כך שקיבלו באמצע הלילה שיחת טלפון או צינתוק ממספר טלפון לא מוכר שמתחיל ב-676 (הקידומת של טונגה). על פי דיווחים מהעולם זו הונאה שרצה מספר חודשים לפחות, ומדובר במספר פרימיום, כזה שלהתקשר אליו בחזרה יעלה לכם המון כסף.

ההונאות הללו בדרך כלל מגיעות בגלים, וזה בדיוק מה שקורה בימים האחרונים כשישראלים מעידים כי קיבלו עשרות שיחות טלפון ממספרים לא מוכרים בקונגו, סרביה, ליטא ומדינות אחרות.

אפליקציות לזיהוי שיחות כבר מתייגות את המספרים הללו כהונאה או ספאם, וחלקן יודעות לחסום את השיחה מראש. חברות גדולות בארץ כבר שלחו מיילים בהולים לעובדים ולעובדות שלהם, והזהירו מפני ההונאה. אז אם מישהו מצלצל אליכם באמצע הלילה יש לכם סיבה נוספת להתעצבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר