פרסום ראשון

דרעי וליברמן דנו: האם להריץ מועמד לראשות העיר אשדוד

תחושת הנציגים החרדים באשדוד כי ראש העיר לסרי "מזלזל" בהם כי הוא בטוח בתמיכתם בו, הובילה לשיחה בין יו"ר ש"ס דרעי ויו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן, שדנו - בין היתר - בהרצת מועמד חדש (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליברמן, דרעי ולסרי (צילום: מרים אלסטר ויעקב כהן - פלאש 90)

פרסום ראשון: בעוד כ-11 חודשים יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות. במפלגות החרדיות החלו למיין עיר עיר ולבדוק היכן הן ממשיכות לתמוך בראש העיר המכהן והיכן הן רוצות לתמוך במועמד חדש, או בכלל להריץ מועמד משלהם.

העיר בה עסוקים בימים אלו בש"ס היא העיר אשדוד, עיר בה יש אלפי משפחות מבני הציבור החרדי, מכל העדות והחוגים. ראש העיר המכהן הוא יחיאל לסרי ולדברי בכירים בש"ס הנציגים קיבלו תחושה שבלשכת ראש העיר בטוחים שהציבור החרדי נמצא בידיים שלהם, כך שהם יכולים "לזלזל" בציבור החרדי.

בעקבות כך החלו דיונים בקרב בכירי הסיעה האם לתמוך בלסרי גם בבחירות הקרובות או שמא להתאחד עם סיעות אחרות ולהביא מתמודד חדש לראשות העיר.

עד כמה הנושא הוא רציני? תעיד השיחה שהתקיימה הבוקר (שלישי) בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר 'ישראל ביתנו' השר אביגדור ליברמן.

ל"כיכר השבת" נודע כי דרעי וליברמן שוחחו הבוקר שעה ארוכה ודנו בנושא הבחירות לרשויות המקומיות. במרכז השיחה עמדה העיר אשדוד, כששני הבכירים שקלו להתאחד ולהביא מועמד חדש לתפקיד ראש העיר.

במהלך השיחה, ליברמן פירט על כוונתו לאחד מספר סיעות בעיר אשדוד ואת כל העולים בעיר בראשות חבר המועצה שמעון סניה כצנלסון. שר הביטחון אמר לדרעי כי הוא מתכוון להגיע בימים הקרובים לעיר, להתחיל לפעול ולקיים כינוסים.

השר דרעי התבטא במהלך השיחה כי הוא טרם קיבל החלטה על העיר אשדוד וכי הוא בשלבי הבדיקות על המצב בעיר ועל תגובות התושבים.

דרעי וליברמן סיכמו להמשיך ולהיות בקשר בנושא הרשויות המקומיות בכל הארץ בדגש על אשדוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר