"מוריד הגשם"

חסדי ה': עשרות מ"מ של גשם בכל הארץ

ביממה האחרונה ירדו לא פחות מ-40 מ"מ של גשם בראש הנקרה. גם בתל אביב נרשמה כמות נאה של 33 מ"מ וגם אשדוד כיכבה עם 26 מ"מ. בירושלים ירדו 2 מ"מ בלבד (בארץ)

גשם כבד בתל אביב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

גשמי ברכה ברוב חלקי הארץ: החל משעות הצהריים אתמול ועד השעה 09:00 הבוקר (שלישי) ירדו בראש הנקרה 40 מ"מ של גשם והיא שיאנית הממטרים עד כה. ראש הנקרה לא לבד, לפי נתונים של חברת החיזוי "מטאו-טק" ומדידות רשות המים, בתל אביב ירדו 33 מ"מ ובאשדוד נרשמה כמות מכובדת של לא פחות מ-26 מ"מ.

בצפון רמת הגולן ירדו עד 20 מ"מ של גשם, אך בכנרת נרשמה אכזבה עם 4 מ"מ בלבד. בזיכרון יעקב גם ירדו ממטרים רבים (30 מ"מ) ובנתניה ירדו 10 מ"מ. בראשון לציון ירדו 15 מ"מ של גשם ובבת ים אפילו יותר - 21 מ"מ. בירושלים צחיח למדיי עם 2 מ"מ בלבד.

תושבי ירושלים יכולים להיות רגועים על פי הערכות החזאים הגשמים צפויים להגיע גם לירושלים ולמישור החוף הדרומי. אם כי לקראת הצהריים אמורים הגשמים להירגע ורק מחר בבוקר צפוי שוב לרדת גשם.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: קריית שמונה 19-13, צפת 13-9, טבריה 21-14, חיפה 20-15, תל אביב 21-17, ירושלים 14-10, באר שבע 20-12.

מחר, יום רביעי, ימשיך להיות קריר מהרגיל עם גשם מקומי מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. הרוחות ייחלשו, אך הים עדיין יהיה מסוכן לרחצה ועדיין קיים חשש לשיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח.

ביום חמישי יוסיף לרדת גשם מקומי מצפון הארץ ועד לצפון הנגב עם מזג אוויר קריר מהרגיל.

ביום שישי לא צפוי שינוי ניכר במזג האוויר למעט רוחות חלשות יותר לעומת הימים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר