פונתה בהחייאה

טרגדיה בבני ברק: פעוטה בת חודש - נפטרה

פעוטה כבת חודש איבדה הבוקר (שלישי) את הכרתה בביתה בבני ברק, כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות אך בבית החולים 'מעייני הישועה' קבעו את מותה (דיין האמת)

(צילום: shuttersock)

טרגדיה: פעוטה כבת חודש איבדה הבוקר (שלישי) את הכרתה בביתה בבני ברק וכעבור זמן קצר נקבע מותה בבית החולים 'מעייני הישועה'.

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר לבית משפחה בעקבות דיווח על פעוטה כבת חודש שאיבדה את ההכרה.

מתנדבי רפואת חירום של 'איחוד הצלה' ביצעו בפעוטה פעולות החייאה מתקדמות והיא פונתה לבית החולים 'מעייני הישועה' כשמצבה מוגדר אנוש.

בבית החולים ניסו הרופאים להציל את חייה של הפעוטה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

יעקב מלכה חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום באמבולנס של איחוד הצלה ביצענו יחד עם חובשים נוספים פעולות החייאה בניסיון להציל את חייה. למרבה הצער נקבע מותה בבית החולים מעייני הישועה לשם הפעוטה פונתה תוך המשך פעולות החייאה".

אתמול התרחשה טרגדיה במודיעין עילית כאשר תינוק כבן שנה לא התעורר משנתו בבוקר ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותו של התינוק.

משה רוזנגרטן חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מסניף מודיעין עילית שגרים בסמיכות למקום התחלנו בביצוע פעולות החייאה על פעוט כבן שנה שלדברי בני המשפחה לא התעורר משנת הלילה. למרבה הצער בתום כשעה של מאמצי החייאה נקבע מותו. ע"פ המסתמן מדובר בתסמין של מוות בעריסה".

לפני מספר שבועות פעוט בן מספר חודשים בבני ברק לא התעורר משנתו. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות בסיומן נקבע מותו בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר