המחטף נמנע

הוועדה אישרה: העברת ת"ת סנהדרין - רק בתיאום מלא

ועדת ההקצאות בירושלים אישרה את הקצאת שטח מבנה ת"ת 'סנהדרין' עבור סמינר הישן, תוך שסגן ראש העיר צביקה כהן מונע מחטף כשנקבע כי הדבר ייעשה בתיאום (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הדיון בוועדה (באדיבות המצלם)

במהלך דיון הבוקר (שלישי) בוועדת ההקצאות בירושלים הועלה להצבעה הקצאת שטח מבנה תלמוד תורה 'סנהדרין' עבור סמינר בית יעקב הישן בירושלים.

כזכור, במהלך השנה האחרונה נאבקו הסמינר הישן בהנהלת הרב ישראל לוין לפינוי החיידר הספרדי 'סנהדרין' מהמבנה בו הם שהו במשך שנים רבות.

לאחר התערבותו של מחזיק תיק חינוך חרדי סגן ראש העיר צביקה כהן וחברי מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס ירושלים נמנע בתחילת השנה פינוי הת"ת למבנה בקצה העיר בשכונת בית וגן.

לאחר שהעירייה הגיעה להסכם עם ועד ההורים והנהלת הת"ת לפיו יעבור הת"ת למבנה אחר וראוי בתוך השכונה, הועלה היום לוועדה אישור ההקצאה.

ברגע האחרון נעשה ניסיון למחטף מטעם גורמים בעירייה שהכניסו לפרוטוקול הוועדה את ההקצאה ללא הבהרה כי המהלך יקרה רק בתיאום ובסיכום מול הנהלת הת"ת וועד ההורים.

מחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן החבר בוועדה הבהיר בסיכום עם יו"ר הוועדה כי אם לא יוכנס לאישור עצמו שהעברת המבנה תעשה בהבהרה ובהסכמה עם ועד ההורים וההנהלה - הרי שזה ירד מסדר היום.

בסופו של דבר הוסכם שאישור ההקצאה יהיה בתיאום מלא ובמבנה ראוי לטובת הת"ת והעברת ההקצאה אושרה פה אחד בוועדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר