חיכתה לבעלים חודש שלם - ומתה מדיכאון

אדם נטש את הכלבה שלו בשדה התעופה בקולומביה והיא סירבה לעזוב את המקום בתקווה שישוב, עד הסוף המר בו היא מצאה את מותה מדיכאון (מענייין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

"הכלב הוא חברו הטוב של האדם"? בקולומביה כלבה מתה לאחר ששהתה לבדה חודש שלם בנמל התעופה המרכזי בקולומביה.

הכלבה הצעירה ננטשה על ידי הבעלים שטס והשאיר אותה בנמל התעופה הבינלאומי פלונגרו שבקרבת העיר בוקרמנגה. הכלבה חיכתה לו בתקווה שישוב במשך ארבעה שבועות ולבסוף מתה משברון לב.

אלחנדרו סוטומנטה, וטרינר בכיר בארגון ההגנה על בעלי החיים בקולומביה, סיפר בראיון ל"דיילי מייל" כי "ההערכה שלנו היא שנוסע נטש אותה. מסתבר שהיא הייתה בנמל התעופה במשך חודש, הילכה במסדרונות וחיפשה מישהו, אולי את בעליה". על פי עדויות היא רחרחה נוסעים וחיפשה אחר מישהו מסוים, עד שלבסוף ויתרה והתמקמה בפינה שמצאה בשדה התעופה.

עוברי אורח רבים ניסו להאכיל את הכלבה השבורה, אך היא הייתה עצובה וסירבה לאכול באופן מסודר. כמה ימים לפני שמתה הפסיקה הכלבה לאכול לחלוטין. כשמצבה היה בכי רע הזעיק עובר אורח ששהה בנמל התעופה את ארגון הצלת בעלי החיים והכלבה פונתה לבית מחסה באזור, אלא שזה היה מאוחר מדי - היא לא הצליחה לעמוד בכוחות עצמה.

הווטרינרים שטיפלו בה הוסיפו לה שם וקראו לה נובה ויאחרה - "ענן מטייל", וחיברו אותה לטיפול באינפוזיה, אך מצבה הוסיף להידרדר, עד שמתה. בבדיקות שנעשו לה על ידי הארגון קבעו הווטרינרים כי סיבת המוות הייתה הדיכאון העמוק אליו נכנסה.

"המצב הזה של לחכות, הציפייה, דירדר את בריאותה עד לנקודה שהיא לא אכלה יותר", אמר סוטומנטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר