חדש

מחקו לכם הודעה בוואטסאפ? כך תקראו אותה

פחות מחודש מאז שיצא העדכון החדש של וואטסאפ וכבר נוצרה אפליקציה שמחזירה את המצב לקדמותו. הורידו את האפליקציה וכך תהיו רואים ובלתי נראים (וירטואלית) (דיגיטל)

מחיקת הודעה הוואטסאפ (צילום מסך)

עוד לא הספקנו להנות או לסבול מספיק מהשדרוג באפליקציית המסרים הפופולרית "וואטסאפ" המאפשרת לנו למחוק הודעות שנשלחו בטעות או שהתחרטנו לאחר השליחה וכבר קמה לה אפליקציה חדשה שתפקידה להחזיר את המצב לקדמותו.

אז אם גם הגלריה שלכם מלאה בצילומי מסך של שיחות וואטסאפ שחשוב היה לכם לשמור על התיעוד שלהם כנראה שהפתרון עבורכם הגיע מהר מהמצופה.

האפליקציה נקראת Notification History והיא מאפשרת לקרוא הודעות שנשלחו אליכם ונמחקו מכיוון שהודעות אלו מצויות עדיין ביומן הפעילות של המכשיר. במילים אחרות, גם אם מחקתם הודעה מאוד מביכה שניות אחרי שליחתה, היא קיימת איפשהו וככל הנראה אין לכם כל כך לאן לברוח.

לאחר התקנת האפליקציה שקיימת רק לבעלי מערכת הפעלה אנדרואיד (מה יהיה אפל?) עליכם לכתוב Widgets > Activities > Settings > Notification log ובכך לצפות בהודעות שהשולח מחק.

השחזור אפשרי רק להודעות טקסט וכרגע אין אפשרות שחזור של תמונות או סרטי וידאו. כמו כן האפליקציה מאפסת את עצמה בכל הפעלה מחדש של המכשיר ולכן במקרה של הפעלה מחדש ההודעות הקודמות יימחקו, כך שייתכן ועדיין תשתמשו באופציה של צילומי מסך לרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר