"עבודת קודש"

20 שנים לזק"א ת"א: יו"ר הכנסת במפגש הוקרה

האירוע התקיים בלשכת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, בהשתתפות רבני וראשי זק"א ת"א ומתנדבים נבחרים:"דווקא אני שעברתי תקופה לא קלה בחיי מבין היטב את השרות שאתם מעניקים למשפחות בשעתן הקשה" (חרדים, שיווקי)

יו"ר הכנסת במפגש הוקרה לזק"א ת"א. (צילום: יחצ)

במפגש מיוחד שהתקיים בלשכתו בכנסת, הצדיע יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין לארגון זק"א ת"א לרגל עשרים שנות פעילות למען הקהילה.

משלחת זק"א כללה את רב הארגון וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב יעקב רוז'ה, המנכ"ל צבי חסיד, מפקד זק"א חיים נוגלבלט, ע' קמב"ץ יחיאל גולדמן, מנהל פרויקט איסוף תרופות דרור אביטל, ראשי צוותים ומתנדבים.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין האזין לסקירה רחבה על פעילות זק"א תל אביב, היקפה ומגוון יחידותיה והשרות הניתן לציבור בחילוץ, הצלה ושמירה על כבוד הנפטרים הכוללת טיפול בעשרות אלפי מקרי חילוץ, הצלה וזיהוי קורבנות.

בדבריו ביקש יו"ר הכנסת להעביר מסר למתנדבי הארגון כי הם עושים עבודת קודש שלא כל אחד יכול להבין את העוצמה והכוחות הזקוקים לביצועה.

"דווקא אני", אמר אדלשטיין "שעברתי תקופה לא קלה בחיי מבין היטב את השרות שאתם מעניקים למשפחות בשעתן הקשה".

אדלשטיין הרחיב על הצורך להביא לתודעת הציבור את השרות החיוני שזק"א מעניקה הן במשימת חסד של אמת וגם הפרויקט המופלא של איסוף תרופות ומוצרי סיעוד לנזקקים ומעוטי יכולת. "הדבר קשה כפליים עם הצניעות והענווה המאפיינת את זק"א תל אביב" ציין.

במהלך המפגש יצא יו"ר הכנסת מגדרו לכבד את חברי המשלחת ואף ערך עימם צילום ממלכתי משותף.

מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד הודה ליו"ר הכנסת על ידידותו רבת השנים ואמר "אנו מודים לך על ידידות אמיצה רבת שנים והצדעתך מעניקה כוחות למתנדבים אשר רואים את ההוקרה הרבה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר