טסלה מציגה

מ-0 ל-100 קמ"ש - בפחות משתי שניות • צפו

זה בהחלט מטורף: חברת המכוניות האמריקנית טסלה השיקה את המכונית החשמלית המהירה ביותר ותחזיקו חזק - היא מסוגלת להגיע ל-100 קמ"ש בתוך פחות משתי שניות (רכב)

הרודסטר (צילום: חברת טסלה )

חברת טסלה השיקה לאחרונה את הרודסטר החדשה, מכונית דו מושבית מטורפת המסוגלת להאיץ מעמידה ועד ל-100 קמ"ש בתוך 1.9 שניות ולא להיעצר שם כמובן.

מנכ"ל טסלה העולמית אילון מאסק, חשף בשבוע שעבר את המכונית החדשה שמתווספת לאחיותיה המפוארות בדגמי S, הקרוסאובר X ולאחרונה לדגמי מכונית טסלה 3 וגם אל האחות הגדולה הגדולה המשאית החדשה החריגה ביכולת המהירות שלה.

החברה האמריקנית שמאיימת להיכנס בגדול לתעשיית הרכב העולמית ולכבוש אותה, מציגה למעשה מגוון של מכוניות שמתאימות לפלחים שונים של האוכלוסיית הצרכנים הפוטנציאלית שלה. מאסק אמר כי החברה עתידה לייצר מכוניות נוספות שתגענה בהמשך וכי הן ייבנו על אותה פלטפורמה של המודל 3 העממית עליה ניתן יהיה לייצר מספר דגמים נוספים.

מאסק התייחס אף ל"טיל" החדש של החברה ואמר כי מדובר במכונית החשמלית המהירה ביותר בעולם והיא תקצר את זמן הנסיעה באופן משמעותי וללא זיהום סביבתי. המכונית הספורטיבית בעיצובה עשויה לעלות 250,000 דולר בשלב ראשון ואילו בהמשך כאשר הייצור יהפוך לסדרתי במלואו, המחיר יירד ל-200,000 דולרים.

בהודעה לעיתונות שפרסמה טסלה, מועד הגעת המכונית הדו מושבית הספורטיבית לכבישי העולם הוא בשנת 2020. עד אז יש לכם זמן לגשת אל קופץ החולים ולבצע בדיקות שיגלו אם הלב שלכם חזק מספיק בכדי לעמוד בהאצה כל כך מהירה, וגם לבדוק עם הבנק אם תוכלו לעמוד בהוצאה הלא קטנה הזאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר