מתלבטים על חנוכה? הגיע הזמן לרחף על סגווי

לא משנה מי אתם, כמה אתם ואיפה אתם, סיורי סגווי הם כנראה הדרך הטובה ביותר ליהנות באופן שווה כולם ביחד. אז נכון, בני הנוער בטח ירשו לעצמם ליסוע מהר יותר מאתנו המבוגרים, אבל העיקר שסוף סוף גם הבחורים יוכלו לבוא לטיול משפחתי בלי פרצופים משועממים (תיירות, שיווקי)

סגוואי. מתאים בדיוק למגזר. (צילום: זוזו תיירות)

איך חוגגים באמת יום הולדת, גיבוש או בכלל כל המשפחה ביחד? גם בני נוער וגם מבוגרים כאחד? אם עוד לא הלכתם על סיור סגווי כנראה שאתם לא מעודכנים במה שכבר כבש רבים וטובים: פשוט זוזו.

על מה מדברים? רגע, אם אתם באמת לא יודעים מה זה סגווי אז נסביר. כלי תנועה שכל מה שצריך לעשות זה לעמוד עליו ולרכון קדימה בשביל לנוע (מכאן שמו העברי: רכינוע), ולהישען אחורה בשביל לעצור. אל דאגה, לא עולים על הכלי בלי הדרכה קצרה לפני!

סיורים וטיולים: חברת זוזו תיירות, מציעה מגוון סיורים עם סגווי למשפחה, חברים וקבוצות בירושלים ותל אביב, ובכלל בכל מקום בארץ. לרחף עם הסגווי אל מול נופי ארצנו הופך פתאום לחוויה יוצאת דופן ובהחלט בלתי נשכחת.

סגווי בירושלים: זוזו תיירות מציעה מגוון סיורים בירושלים, כמו בעיר העתיקה: שער יפו, מגדל דוד, הר ציון והרובע היהודי. גם סיור במשכנות שאננים - טיול בשכונה היהודית שנבנתה מחוץ לחומת העיר העתיקה: מתחילים בקניון ממילא, עוברים דרך טחנת הקמח, בריכת הסולטן ועוד. אם אתם עולים לירושלים בזמן הקרוב - כדאי שתשריינו מראש.

אז למה אתם מחכים? תתחילו לזוז | שריינו לחנוכה מראש | לחצו כאן | או בטל' 02-5661441

סגוואי בגן החיות התנכ"י (לקבוצות מעל 10 משתתפים) עם חברת זוזו תיירות

סגווי בתל אביב: לא רק לירושלמים מגיע, ואם אתם מגיעים מבני ברק או מרכז הארץ אתם יכולים לצאת לסיור מלא של פארק הירקון או בטיילת תל אביב עד יפו העתיקה.

לא רק מטיילים: כמובן שהסיור הוא לא רק הנסיעה על הסגווי, אלא מגיע עם הדרכה וסיפורים על הנופים, המקומות שתעברו, ובכלל קצת היסטוריה. ככה תקבלו שילוב של טיול שלם שמשלב הנאה וחוויה.

רגע, צריך רישיון נהיגה? בהחלט לא...המהירות של הסגווי לא גבוהה ואתם מלווים תמיד עם צוות מדריכים מנוסים. כלי הסגווי קלים לתפעול ובטוחים לנסיעה וכלל המשתתפים מקבלים הדרכה מקצועית ואישית.

אז...כל אחד יכול? כמעט כל אחד. בכל זאת זהו כלי תחבורה ולכן הסיורים מתאימים לגילאי 16 ומעלה, ובמשקל עד 120 קילו. מומלץ לא לנשים בהריון.

אז למה אתם מחכים? תתחילו לזוז | שריינו לחנוכה מראש | לחצו כאן | או בטל' 02-5661441

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר