נתפסה סכין

פלסטיני שחצה את הגדר מעזה נורה ונפצע

כוח שריון של צה"ל עצר הבוקר שני פלסטינים שחצו את הגדר מרצועת עזה לשטח ישראל. הכוח ירה לעברם ופצע אחד מהם באורח בינוני עד קשה. על גוף אחד מהם נמצאה סכין (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
טנק בגבול עזה, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המתיחות בגבול רצועת עזה נמשכת: כשלושה שבועות אחרי פיצוץ מנהרת הטרור בדרום הרצועה, במהלכה נהרגו 12 מחבלי חמאס וג'יהאד איסלאמי ביניהם מבכירי הארגונים בעזה, נרשמה הבוקר (רביעי) תקרית בחלקה הצפוני של הרצועה. פלסטיני חצה את הגדר וניסה ולחדור לשטח ישראל. כוח שריון של צה"ל שזיהה אותו פתח לעברו באש ופצע אותו באורח בינוני עד קשה.

הפלסטיני נעצר והועבר לטיפול בבית החולים. בהמשך הוא צפוי לעבור לחקירת כוחות הביטחון יחד עם פלסטיני נוסף שהיה עימו ונתפס אף הוא. בחיפוש על אחד מהם נמצאה סכין.

במערכת הביטחון בודקים כעת האם השניים התכוונו לבצע פיגוע או שהשניים חצו לישראל במכוון כדי להיעצר, על רקע התנאים הקשים ברצועת עזה, כפי שכבר אירע מאות פעמים מאז מבצע צוק איתן.

מאז פיצוץ המנהרה מורגשת דריכות באזור, והועלתה רמת הכוננות סביב הרצועה. ביישובים הסמוכים מודאגים מהמצב ועוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות ומדי יום יוצאות לתושבים המקומיים הוראות בטיחות לנוכח החשש מפעולת נקם של הג'יהאד האיסלאמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר