קולקציית כיסויי הראש של רייצ'ל מנצחת את החורף

קולקציית כיסויי הראש של רייצ'ל מצליחה לחבר בין הטרנד הלוהט ביותר - הברט הצרפתי - לכיסוי ראש מלא סטייל. והבונוס? הוא גם מחמם (אופנה)

רחלי ביטון | מקודם |
ברט אופנתי בגרסה צנועה (צילום: galmeetsglam.com)

חורף. העונה האהובה עליי במיוחד ועוד הזדמנות וסיבה טובה לכסות את הראש בסטייל. החורף מביא איתו סוג של נחמה, אפילו אישור, למראה העטוף והצנוע יותר וכיסוי הראש מקבל מקום של כבוד.

לא שכיום, אחרי שכבר דיברנו רבות על כיסוי הראש כאביזר אופנה הכרחי, אנחנו צריכות עוד אישור כזה או אחר, אבל תמיד נחמד לקבל את הסכמת ההמונים, בטח כשכעת הברטים והכובעים הם טרנד רותח.

בימים אלה משיקה רייצ'ל קולקציית חורף עם בדים מיוחדים שנבחרים בקפידה תוך שימת דגש על אופי הבד; שיהיה אלסטי אך עם זאת מחמם, ועם זאת שיחמם אבל לא יציק ויגרד, כיוון שישנם סוגים של בדים שמחממים אבל גם גורמים לתחושת עקצוץ ואי נוחות, בעיקר כשמדובר בצמר לא איכותי.

דגם האדלה האהוב של רייצ'ל יצא בגרסת חורף בבדי קטיפה ואנגורה שמחמיאים מאוד לגזרת האדלה ואף מיטיבים איתה.

רייצ'ל מציעה מבחר גדול של כובעי חורף מעוצבים במגוון סגנונות, החל מכובעי קסקט קלאסיים מלבד שהם מאסט בעונה הזו, ועד כובעי פונפונים על כל סוגיהם, צבעיהם ופרוותיהם. כיסויים וכובעים מחממים ונעימים שפותרים לך את דילמת ימי החורף הקרים.

שחקן חדש שמככב העונה הוא הפדורה - כובע בעל שוליים מלבד שיוצר לוק אלגנטי ומתוחכם שמקפיץ את ההופעה לגבהים חדשים אחרים.

מלבד סוגי הבדים, גם צבעי הכיסויים והכובעים מגיעים בגוונים מחממים של סגול חציל, בורדו, צבעי האדמה לסוגיהם, חרדל וירוק בקבוק.

אתן מוזמנות לבוא להתחמם באיכות ובסטייל בחנות הבוטיק המקסימה של רייצ'ל ברחוב יפו 70, ירושלים (מרכז העיר, צמוד לכיכר הדווידקה) או לבקר באתר Rachel.org.il.

הנה טעימה ממנה:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית