מתקשים להאמין

תעלומה: הלוחם המעוטר הפך לשודד

הוא היה לוחם מעוטר שסיכן את חייו לא אחת וזכה לתעודות הוקרה ועכשיו הוא חשוד בשוד לאחר שהתחזה לשוטר וגנב עשרות אלפי דולרים באמצעות צו חיפוש אותו זייף (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
גיטין כפי שצולם בעת השוד (צילום: מצלמת האבטחה)

קשה להבין מה עבר על אלכסנדר גיטין מי שהיה אחד הלוחמים המובילים והאמיצים ביחידת המסתערבים של משמר הגבול ביהודה ושומרון. מספר פעמים הוא הוביל לוחמים להיתקלויות מול מחבלים ברחבי השטחים, וזכה לתעודות הוקרה על פעולותיו. לאחר שירות ביחידה הוא הועבר לשרת כלוחם ביס"מ לכיש, שם שימש בין היתר מדריך קרב מגע ולוחם. עכשיו הוא השוטר החשוד כי שדד בני משפחה בצפון תל אביב לאחר כשהוא לבוש במדי יס"מ, הציג צו חיפוש מזויף והצליח להוציא עשרות אלפי דולרים שבעלי הדירה הסתירו באחד מהארונות בבית.

במשך יותר מחודש ניסו במשטרה לאתר את החשוד במעשה. תמונת מצלמת אבטחה הביאה למעצרו לפני כשבועיים לאחר שחבריו במרחב לכיש גילו דמיון בין הדמות בתמונה לבינו. במהלך חקירתו במרחב ירקון ובמחלקה לחקירות שוטרים עלה חשד כי שדד עוד ארבעה נתינים זרים בארבעה מקרים אחרים, אולם בידי החוקרים אין דרך לקשור אותו למעשים.

אתמול (ד') התייצבו חוקרי מח"ש בפני השופטת רונית פוזננסקי כץ והציגו הצהרת תובע על כוונת הפרקליטות להגיש עד סוף השבוע כתב אישום נגד השוטר במקרה השוד בצפון תל אביב.

באמצעות סנגורו עו"ד אבי עמירם מכחיש גיטין את המיוחס לו. במהלך מעצרו הוא הוחזק בתא מבודד במטה מחוז תל אביב, שבו ניסו החוקרים מספר תרגילי חקירה ובין היתר הכניסו לתאו מדובב שהתחזה ללוחם מג"ב שנעצר על עבירה וניסה לחלץ מפיו הודאה במעשה.

סיפור מעצרו של גיטין הפתיע את חבריו ואת בכירי המשטרה. חבריו הקרובים מתקשים להאמין שהוא השוטר השודד, ולא מבין מה הוביל את חברם לבצע את מעשה השוד - חובות או ניסיון להחזיר כספים שירדו לטמיון בשל השקעה כושלת. הם מתקשים להאמין שחברם הוא האיש בתמונה של מצלמות האבטחה, שבמשך שבועות כל המשטרה ומח"ש חיפשו. בינתיים מעצרו הוארך בפעם השלישית, ועד סוף השבוע צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר