"חיים בנוחות"

חוטובלי תקפה את הרפורמים, נתניהו מיהר לחבק אותם

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי תקפה את הרפורמים ואמרה בין היתר שלא חשוב להם לבוא לכותל אלא הם רק חיפשו הכרה • בתגובה, רה"מ נתניהו מיהר לגנות אותה ולחבק את הרפורמים (חדשות בארץ)

נתניהו וחוטובלי (ארכיון. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, תקפה אתמול (רביעי) את הרפורמים, הבוקר, ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר להתייצב לימינם וגינה את חוטובלי על דבריה.

בראיון לערוץ I24 ניוז, אמרה חוטובלי כי הם "אנשים שמעולם לא שלחו את ילדיהם להילחם על הארץ. לרוב היהודים אין ילדים שמשרתים כחיילים. הם לא שולחים את ילדיהם למארינס באפגניסטן או בעיראק. לרובם יש חיים נוחים. הם לא יודעים איך זה להיות מותקפים ברקטות. חלק מזה זה להרגיש איך ישראל מרגישה בחיי היום יום".

חוטובלי הוסיפה להטיח בהם על כך שרחבת "עזרת ישראל", המוכרת כרחבה הרפורמית, עומדת ריקה במרבית הזמן מאחר ואין להם כלל עניין ללכת לכותל וכי כל מה שהם רצו היה לקבל הכרה דרך סוגיית הכותל ולכן הם דחו את הצעת הממשלה לתפילה שוויונית.

"זה יעד חשוב לקרב את היהודים האמריקנים לישראל", אמרה, "זה אחד היעדים שלי. הפתרון שהממשלה מצאה לסוגיית הכותל הוא מקום נפלא שנקרא עזרת ישראל. רוב הזמן הוא ריק, והסיבה שהוא ריק זה לא בגלל שהם לא אוהבים את ההסדר. הסיבה שהוא ריק היא שלאנשים האלה אין עניין ללכת לכותל.

"ממשלת ישראל עשתה הרבה כדי שאנשים יוכלו להתפלל שם בצורה שיוויונית, שיוכלו ללכת עם המשפחות - אבות יוכלו להתפלל עם בנותיהם, הכול סודר. אבל הם לא רוצים את זה כי זו סוגיה פוליטית. הם רוצים לקבל הכרה דרך סוגיית הכותל והם הופכים אתר קדוש למקום שנוי במחלוקת".

"ראש הממשלה בנימין נתניהו מגנה את דבריה הפוגעניים של ציפי חוטובלי כלפי יהדות ארצות הברית", נמסר הבוקר מלשכתו של ראש הממשלה.

נתניהו מיהר לחבק את הרפורמים ואמר כי "יהודי התפוצות יקרים לנו והם חלק בלתי נפרד מעמנו. אין מקום להשתלחות כזאת ודבריה אינם משקפים את עמדתה של מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר