הותר לפרסום

פעיל המנהרות של חמאס חדר לישראל ונעצר

פעיל בזרוע הצבאית של חמאס ניסה לחדור מעזה לשטח ישראל ונעצר בעת שחצה את הגדר. בחקירתו חשף מידע רב על חלקו במנהרות הטרור והיום הוגש כתב אישום (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אחמד עביד (צילום: תקשורת שב"כ)

הותר לפרסום כי בסוף חודש ספטמבר 2017, נעצר אחמד מגדי מוחמד עביד, יליד 1994 , תושב סג'עיה שברצועת עזה, פעיל חמאס צבאי, בעת שחצה את גדר המערכת לשטח ישראל.

בחקירתו בשב"כ ובמשטרה עלה כי אחמד עביד גויס לארגון חמאס בשנת 2013. במסגרת פעילותו בחמאס עבר הכשרה צבאית ונטל חלק באימונים צבאיים בתחומי הנ"ט, ההנדסה והצליפה. עוד עלה כי לקח חלק בחפירת מנהרות בגזרת מגוריו וכן שימש כפעיל כוח הריסון (אבטחת הגבולות) מטעם חמאס.

בשב"כ אומרים כי בחקירתו התקבל מידע רב על אודות פעילות מערך המנהרות של חמאס - הן מנהרות המיועדות לפעילות התקפית נגד ישראל, והן מנהרות המיועדות ללחימה מול כוחות צה"ל בתוך שטח הרצועה.

אחמד מגדי מוחמד עביד (תקשורת שב"כ)

חקירתו של אחמד עביד חשפה פעם נוספת את פעילות הטרור של חמאס בתחום המנהרות לקידום פעילות טרור נגד מדינת ישראל. היום, הוגש נגדו כתב אישום, בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

אתמול (רביעי) נרשמה תקרית בחלקה הצפוני של רצועת עזה. פלסטיני חצה את הגדר וניסה ולחדור לשטח ישראל. כוח שריון של צה"ל שזיהה אותו פתח לעברו באש ופצע אותו באורח בינוני עד קשה.

הפלסטיני נעצר והועבר לטיפול בבית החולים. בהמשך הוא צפוי לעבור לחקירת כוחות הביטחון יחד עם פלסטיני נוסף שהיה עימו ונתפס אף הוא. בחיפוש על אחד מהם נמצאה סכין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר