גלקסי X

היעד הבא של סמסונג: פלאפון חכם וגמיש מאוד

השם של המכשיר שמזכיר את מכשיר הדגל של אפל - יהיה המכשיר הראשון של סמסונג בעל יכולות גמישות. המכשיר ישווק תחילה בדרום קוריאה, וישראל? נצטרך להתגמש בתאריך (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

חברת סמסונג הדרום קוריאנית חשפה בטעות את תכניות החברה לקראת השקתו של הסמארטפון הגמיש הראשון שלה, אשר זכה זה מכבר לכינוי גלקסי X .

מזכיר לכם את האייפון X? אז זהו, שהגלקסי X החדש איננו ניסיון לחקות את אייפון X - דגם הפרימיום שהשיקה אפל לציון עשור למוצר הדגל שלה "אייפון". הדיווחים על כך שענקית האלקטרוניקה סמסונג עמלה על פיתוח גלקסי X קדמו בהרבה לשמועות הראשונות על אייפון X. מי שעקב אחרי הודעות החברה בחמש השנים האחרונות שם לב כי החברה הרבתה לשגר רמזים על כוונתה להשיק סמארטפונים וטבלטים גמישים, אם כי טרם הגיעה לשלב הייצור ההמוני.

עוד הוכחה לכך שסמסונג נערכת כעת להשקתו הרשמית של סמארטפון גמיש ניתנה עם העלאתו של עמוד תמיכה לדגם SM-G888N0 - מספר דגם שהוזכר בעבר בדיווחים רבים בתור כינוי מקביל לגלקסי X - באתר סמסונג הקוריאני.

עמוד התמיכה, שזוהה לראשונה על ידי הבלוג ההולנדי Mobiel Kopen, אינו כולל מידע כלשהו אודות המכשיר, אולם עצם קיומו מצביע על כך שסמסונג נערכת להשקת הסמארטפון הגמיש.

לפי דיווח Mobiel Kopen, דגם SM-G888N0 כבר קיבל שורה של אישורים רגולטורים, בהם עמידה בתקני בלוטות' ו-Wi-Fi.

החברה עשויה להעניק לחובבי הגאדג'טים הצצה ראשונה לגלקסי X בתערוכת האלקטרוניקה CES, שתיערך בלאס-וגאס בינואר, בעת חשיפת דגם גלקסי S9

על פי הדיווח מכירת הדגם הראשוני יחל בשלב הראשון בדרום קוריאה בלבד, והמחירים? לקוחות החברה מקווים שיהיו אף הם גמישים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר