לראשונה בארץ

דגמי ספורט של אאודי הושקו במסלול בערד

בעבר נאלצו רכבי הספורט להסתפק בהשקות מאולתרות במגרשים ובכבישים ריקים, באירוע שהפיקה חברת אאודי השיקה החברה מגוון רכבי ספורט במסלול ייעודי (רכב)

(צילום: שאטרסטוק)

השקות, מטבען, קורות בלוקיישן המתאים למוצר אותו משיקים, אך בארצינו הקטנה והמתפתחת לא יכלו מותגי רכבים רבים להשיק את דגמי הספורט שלהם במסלולי מרוץ ועל כן נאלצו להסתפק בחלופות שונות ופחות ראויות כמו מגרשי חניה גדולים או המסלול המהיר לאורך כביש 1.

אתמול נערכה בישראל ההשקה הראשונה של מכונית חדשה על מסלול מירוץ. אאודי השיקה במסלול בערד את ה-RS5 החדשה ואת ה-RS3 המעודכנת

לצורך העניין נרתם גם היצרן עצמו, שתכנן את האירוע יחד עם אנשי "AUDI Driving Experience" – שבדק את המסלול בקפידה ונמצא כשיר למשימה, למרות שבנייתו עדיין לא הושלמה סופית (חסרים חלק מגדרות הבטיחות, וגם גדות מוגבהות בפניות).

כשהכל היה מוכן העמידו עובדי החברה שורת מכוניות RS3 וכמה RS5, ואפילו RS6 אחת שבאה לתת תמיכה מוראלית לדגמים החדשים. המכוניות היו זמינות לנהיגה עבור העיתונאים שבאו לסקר את האירוע וללקוחות נבחרים שהוזמנו להשתתף באירוע, שימשך שלושה ימים.

(צילום: שאטרסטוק)

ה-RS3 מצויידת במנוע חדש עם 400 כ"ס (שיא קטגוריה) בראשונה, רכב חדש עם מנוע חדש (2.9 ל', 450 כ"ס) בשניה – כבשתי המכוניות המפלטים נובחים בצליל שברור שהשקיעו בו מחשבה, ומנוע חמשת הצילינדרים של ה-RS3 מייצר את הצליל הלא לגמרי מאוזן האופייני לצורה זו; שמערכות הבלימה האוטונומית עובדות (וזה כמובן מעצבן במסלול); שהטרן-אין טוב בשתי המכוניות, אבל הבדל הגודל בין ה-RS3 ל-RS5 בהחלט מורגש, לפחות בתנאי המסלול הזה; שלהגאים משקל ודיוק טובים, אבל קשה להעיד על תקשורת – המהירויות והעומסים לא דגדגו את יכולת המכוניות.

הפרט המוזר בכל ההשקה המושקעת היה שהעובדה שאנחנו תכף בשנת 2018 לא מנעה את החברה הגרמנית לייצר רכב בו כיוון המושב ידני כשמחיר הרכב עולה על ארבע מאות אלף שקלים (ה-RS3)? ברצינות?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר