איפה הרכב?

הסבתא לקחה את הרכב לנכד ואיבדה אותו ברחבי תל אביב

הרכב ששייך לחברת השכרה אבד לאחר שהסבתא נסעה אתו לחוג ברחוב פלורנטין בתל אביב, שם החנתה אותו וכשחזרה אל הרכב גילתה להפתעתה שהוא לא שם (חדשות, בארץ)

לפי האייקונים נראה שזה מצחיק כמה אנשים (צילום: צילום מסך פייסבוק עיריית ת"א)

ששון ססובר, תושב תל אביב, שכר מחברת השכרה מכונית מסוג סוזוקי ספלאש שנת 2016. סבתו (76) ביקשה ממנו את המכונית כדי שתספיק להגיע לחוג ברידג' בו היא משתתפת עם כמה מחברותיה ונענתה על ידי הנכד בשמחה.

הסבתא הגיעה לרחוב פלורנטין בתל אביב, חנתה את הרכב והלכה לחוג הברידג'. עם סיום החוג הסתובבה הסבתא בין גלריות מאחר והיא עוסקת בניפוח גופי תאורה מזכוכית, אך כאשר חזרה לרחוב בו חנתה היא נדהמה לגלות שהמכונית שהשאילה מנכדה - איננה.

"סבתא שלי התקשרה אליי וסיפרה לי שהמכונית נעלמה", סיפר הנכד, "חשבתי שאולי היא צוחקת או התבלבלה במיקום שבו החנתה את המכונית. כשהגעתי למקום התברר לי מהר מאוד שהמכונית נעלמה. הייתי בהלם".

כשהבין ססובר את המצב, הוא יצא יחד עם מספר חברים בכדי לסרוק את הרחוב כולו וכן רחובות מקבילים ורחוקים מהמקום אך המכונית לא נמצאה.

"הפכנו את כל הרחובות בסביבה. תבין סבתא שלי היא בן אדם עצמאי מאוד, צלולה ובעלת זיכרון פנומנאלי כך שהיא הצביעה בדיוק על המקום שבו החנתה את המכונית", סיפר ססובר, "סרקנו את כל הרחובות עד תחנה מרכזית הישנה ולא מצאנו כלום. מי יגנוב באמצע היום מכונית סוזוקי מרחוב הומה אדם? זה ממש מוזר".

כשהתייאשו מלמצוא הם פנו למשטרה ולמחלקת הפיקוח בעירייה אך אלו ציינו שלא נרשם כל דו"ח חנייה או תנועה לרכב.

"אם היו רושמים דו"ח למכונית הייתי מאתר אותה בקלות אבל כנראה שקרה משהו הרבה יותר מוזר והזוי ממה שחשבתי", ציין ססובר. הוא גם הגיע לחניון הגרירה של עיריית תל אביב וחיפש ממושכות בין מאות כלי הרכב שנגרר אבל לא מצא את האבדה.

ססובר אף התקשר לכמה סוכני ביטוח ובדק מולם האם המכונית המדוברת נחשבת לאהודה בקרב גנבי המכוניות וקיבל תשובה שלילית: "בשלוש השנים האחרונות לא נגנבה מכונית כזו", שזה נתון מדהים. בינתיים ססובר משלם 2,900 שקל לחודש על המכונית מאחר ולא בוטחה ובמקביל החליט לפרסם פוסט בדף הפייסבוק של עיריית תל אביב בתקווה שמישהו יאתר את המכונית האבודה.

"קשה לי להאמין שמישהו גנב את המכונית הזו והבריח אותה לשטחים. זו לא מכונית גניבה ולא מבוקשת בקרב הגנבים. מי גנב, לאן נעלמה? אין לי מושג וזו תעלומה עבורי", סיכם ססובר, "אני מקווה שאולי הגולשים יסייעו לאתר אותה. היו לי כמה טלפונים מאנשים שהיו בטוחים שראו את המכונית אבל התברר שזו לא היא".

אז אם ראיתם רכב מהסוג הזה (שהגנבים לא אוהבים) תחסכו הרבה כסף לנכד שסך הכל רצה לעזור לסבתו.

הפוסט שפרסמה העירייה (צילום מסך מפייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר