גלריה מ"שבת חיזוק"

האדמו"ר מסאטמר למלמדים: "תהיו דוגמה אישית לילדים"

כל המלמדים בתלמודי התורה של סאטמר מרחבי העולם, התכנסו לשבת במחיצת האדמו"ר, ושמעו שלל עצות והדרכות לגידולם של תינוקות של בית רבן בדרך החסידות. צפו בגלריה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(תמונות: צילום: מערכת "בחצרות")

מאות מלמדים ומנהלים מתלמודי התורה של קהילת סאטמר ברחבי העולם, הגיעו בשבת האחרונה אל מחנה "בית רחל" בהרי הקטסקילס שבארה"ב, בראשות האדמו"ר מסאטמר, נשיא ומנהיג הקהילה הגדולה.

המלמדים המתגוררים בישראל הגיעו בטיסה מיוחדת, כך גם המלמדים מאירופה ואוסטרליה שנחתו בניו יורק, שם התאספו כבר כל המלמדים מניו יורק, קנדה וארגנטינה.

סדר היום החל כבר ביום שישי בבוקר, באסיפות שנערכו עבור לכל שכבת גיל בנפרד. כל המלמדים מאותה שכבה ישבו לעצות והדרכה הדדית, כאשר האדמו"ר מסאטמר עובר בין החדרים ותתעניין על כל אחד מהם.

לקראת זמן הדלקת הנרות הגיע האדמו"ר להדליק נרות באולם היכל השולחנות, ולאחר מכן עברו כולם יחדיו לתפילת מנחה, קבלת שבת ודרשות מפי מנהלי התלמודי תורה.

בעת הטיש, נאמו בין היתר אב"ד קהילת סאטמר ווילאמסבורג והרב יוסף בנימין וואזנער ראש ישיבת חכמי לובלין בישראל ולשעבר רב קהילת סאטמר בלונדון, והאדמו"ר הוסיף דברי חיזוק למלמדים.

במשך השבת התקיימו מספר פעמים דרשות חיזוק וברכה למלמדים על ידי אישי חינוך, ובסעודה שלישית האדמו"ר דיבר על החוב שיש על המלמד להיות להיות ירא שמים ודוגמה אישית לילד, ולא רק לחנך אותו.

אחרי תפילת מעריב והבדלה, יצאו המלמדים לאולם גדול בו יכלו לראות תיעוד מפרי עמלם, איך מטמיעים בילדי התשב"ר את הלימודים, וכן ישבו לשוחח על עצות והדרכה בענייני חינוך שונים ומגוונים.

לקראת סיום התקיימה סעודת מלווה מלכה רבתי, בראשות האדמו"ר, בו נאמו הרב ישראל בער שטיין והרב חיים יעקב רובין, והאדמו"ר מסר את דרשת ברכת הדרך לקראת העתיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר