ההומלס הנדיב

נתן לאישה 20 דולר וקיבל בחזרה 110 אלף

האיש הזה לא זכה בלוטו, ולא עקץ אף אחד. הוא הומלס שעשה מעשה טוב, בזכותו קיבל מספיק כסף כדי לשקם את חייו בחזרה. "שלח לחמך על פני המים כי ברב הימים תמצאנו" (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לעתים קרובות נשמעים סיפורים קשים שגורמים לכולנו להפטיר 'אוי, מה יהיה עם הדור הזה'. אך מידי פעם נחשפים גם סיפורים שגורמים ללב להתרחב, ולומר כי יש עתיד - כמו הסיפור הבא.

קייט מק'לור בת ה-27, מניו ג'רזי, נהגה ברכבה באחד הכבישים המהירים של העיר, כשלפתע דמם רכבה. סקירה קלה נתנה לה להבין כי אין דלק ברכב. היא חיפשה את ארנקה, ונזכרה כי שכחה אותו בבית.

מק'לור הרימה טלפון לבעלה, שהיה בפגישה בעיר אחרת, ולא יכל להיחלץ לעזרתה. היא הסתובבה חסרת אונים כמה שעות, כשלפתע ניגש אליה הומלס, שהתמקם לא רחוק מהמקום בו היא נתקעה, והושיט לה שטר של עשרים דולר - ואף התנצל על כך שאין לו יותר להביא לה כדי שתמלא דלק.

מק'לור סיפרה לאחר מכן, כי היא הייתה המומה מכך שאדם שלא מכיר אותה הביא לה את כל כספו, ולכן החליטה כי ההיכרות לא תסתיים בכך. היא שאלה אותו לשמו, והוא סיפר לה ששמו ג'וני בוביט, וכי היה לוחם מארינס בעברו, אך בשנים האחרונות נקלע לבעיות כספיות ומצא את עצמו מקבץ נדבות ברחוב.

מק'לור נפרדה ממנו לשלום, ולאחר מספר ימים שבה לפגוש את בוביט, יחד עם בעלה, כשבידיהם אוכל טרי, שמיכות ובגדים חמים.

במקביל פרסמו בני הזוג את סיפורו של בוביט, ברשתות החברתיות, ובתוך עשרה ימים הם גייסו עבורו 110 אלף דולר. בוביט הנרגש קיבל את הצ'ק והבטיח לפתוח דף חדש, להתנקות מסמים ולהגשים את חלומו לעבוד כפראמדיק.

בשורה התחתונה – תעשה טוב, ותקבל טוב. וזה מוכח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר