"נתניהו צודק"

חוטובלי התנצלה; נתניהו עדיין שוקל לפטרה

בעקבות הסערה שחוללו דברי סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי כלפי יהדות ארצות הברית, ואיומי ראש הממשלה נתניהו לפטרה בשל כך, פרסמה הח"כית סרטון התנצלות • צפו (פוליטי)

ההתנצלות של חוטובלי (צילום: מתוך פייסבוק)

לאחר הסערה שחוללו דבריה כי יהודי ארה"ב שבניהם לא משרתים בצבא חיים חיי נוחות, פרסמה הערב (חמישי) סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי התנצלות פומבית.

כזכור, דבריה שחוללו סערה בעיקר בקרב אלו שכלפיהם הם כוונו, הרפורמים והקונסרבטיבים בארה"ב, גררו הדלפה מלשכת ראש הממשלה נתניהו, כי הוא בודק את ההיתכנות החוקית לפיטוריה מתפקידה כסגניתו במשרד החוץ.

בשל כך פרסמה כאמור חוטובלי סרטון התנצלות, בו היא אומרת בין היתר: "אם מישהו נפגע, אם מישהו מהחיילים הבודדים בישראל נפגע כי חשב שכיוונתי את דבריי אליו, אני בוודאי לא כיוונתי את הדברים לאף חייל כזה שמשרת בצבא ההגנה לישראל".

"יש בתוך יהדות ארה"ב אנשים ששולחים את בניהם להילחם בצבא הישראלי ובוודאי שיש בהיסטוריה האמריקנית אנשים שלחמו בצבא האמריקני".

לדבריה, "הקשר, הדיאלוג, כפי שמקובל בין אחים בתוך המשפחה, הוא הדבר החשוב ביותר. מותר לבקר, מותר להשמיע כאבים, אבל חשוב לזכור שיש מדינה אחת לעם היהודי והיא ישראל והיא מחויבת לכל יהודי העולם. מה שקרה ביממה האחרונה לא משקף את רוח דבריי שמחבקים את יהדות ארה"ב, שקורא לה לקשר עם מדינת ישראל, שבאמת מאמין בדיאלוג עם יהדות התפוצות ובפרט עם יהדות ארה"ב המפוארת".

"מציאות החיים בישראל ומציאות החיים בארה"ב היא מציאות מאוד שונה וזה לא סותר את הקשר והדיאלוג שחייבים להתקיים בינינו לבין היהדות החשובה הזו". הוסיפה הח"כית מהליכוד.

גם לאחר פרסום ההתנצלות, דווח ב'כאן' כי נתניהו טרם חזר בו מרצונו לפטרה מתפקידה כסגנית שר החוץ, כפי שכזכור נהג בעבר גם מול סגן שר הביטחון דאז דני דנון, לאחר שזה ביקר אותו פומבית בעת מבצע צוק איתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר