סערת הקרדיט

הגר"מ מאזוז מבהיר: אלי ישי הוא ששחרר את גופת בתי

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז מבהיר כי אלי ישי הוא זה שסייע לו לשחרר את גופת בתו גאולה ע"ה בכדי שההלוויה לא תתעכב, ולא יו"ר ש"ס אריה דרעי (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי עם הרב מאיר מזוז (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' וראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, הבהיר השבוע במהלך אזכרה לבתו גאולה ע"ה כי מי שסייע לו לשחרר את גופת בתו מהמכון לרפואה משפטית 'אבו כביר', היה מקורבו - אלי ישי.

בשבוע שעבר דיווח הפרשן הבכיר יעקב ריבלין, בטורו בעיתון 'בקהילה' כי מקורב לגר"מ מאזוז פנה ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי - שהיה במהלך סיור בעיר תל אביב - בכדי שיסייע לשחרור גופת בת הרב שנפטרה באותו הבוקר מדום לב. הגופה הייתה מעוכבת במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הפרסום גר תגובות מצד מקורבי הרב שהכחישו את הפנייה לדרעי - שבהמשך השבוע הגיע לנחם את הרב.

במהלך האזכרה הבהיר הגר"מ מאזוז מי סייע לו לשחרר את גופת בתו ע"ה ואמר: "כיוון שנפטרה בבית היו צריכים לקחת אותה לאבו כביר, לקחו ובדקו אותה אולי יש עליה סימני חבלה וכו', כי בכל זאת צריך לעשות בדיקה, אומנם אין ניתוח אבל עושים בדיקה חיצונית, ושני רופאים אישרו הכל".

הרב הוסיף וסיפר: "חשבנו שגמרו כל הבדיקות האלה אז כתבנו במודעה שההלוויה בסביבות 11 בבוקר, אבל אמרו לנו שזה מתעכב עוד שם. בשעה 13:00 כבר הגיעו אנשים וזה עדיין התעכב שם, מה עושים?".

ואז סיפר הרב מי סייע לו לשחרר את גופת בתו ע"ה: "רבי אליהו ישי הלך לשם, והוא רואה שהמנהלים נמצאים בישיבה סגורה ויושבים שם, ואפילו שאצלנו הכלל ברור ויש שני אישורים של רופאים, אבל הם יושבים בחדר ומדברים בדברים שברומו של עולם או בתחתיתו של עולם".

"רבי אליהו ישי לחץ על המנהל", סיפר הרב מאזוז: "תשחרר אותם, והוא הביא לנו אותה. ככה הספקנו את ההלוויה ממש בסוף היום ויצא שהיא נקברה ממש סמוך לשקיעה, אי אפשר להבין את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר