הביטקוין חצה את קו ה-9,000 דולר למטבע

המטבע הדיגיטלי המוביל ממשיך לשבור שיאים וערכו עומד על 9023 דולר למטבע אחד של ביטקוין. מדובר בעלייה של 3% שממשיכה רצף של עליות בערכו של המטבע (מטבע חוץ)

(צילום: שאטרסטוק)

מטבע הביטקוין ממשיך לטפס ולשבור שיאים כשהוא חוצה את קו ה-9,000 דולר למטבע. גם המתחרה שלו מטבע האתריום מטפס ועומד על 450 דולר למטבע.

הסיבות המרכזיות להתחזקותו של המטבע ההן ההתייחסות הרצינית של שוק ההון למטבע – כל פעם שמשקיע בעל שם נכנס לתחום, או שרגולטור בכיר אומר כי יש להתייחס לביטקוין ברצינות הראויה, המטבע צובר תאוצה. בשבוע השני של דצמבר אף יחלו להיסחר חוזים עתידיים על המטבע על ידי CME גרופ האמריקאית, מפעילת הבורסות הגדולה בעולם מה שהופך את המטבע להשקעה יציבה.

לזינוק הנוכחי במחיר, לפי האתר cointelegraph.com, אחראים במידה רבה משקיעים באסיה – נפח המסחר הגדול ביותר נרשם בסוף השבוע בבורסות הביטקוין בדרום קוריאה ובטייוואן. מנגד, בורסת הביטקוין הגדולה בארה"ב, Coinbase, הוסיפה 100 אלף חשבונות חדשים של משתמשים בין יום רביעי ליום שישי, ויש לה סך הכל כ-13.1 מיליון משתמשים.

לפי האתר CryptoCompare, המסחר בביטקוין-דולר אחראי ל-24% מסך הסחר במטבע, בעוד שהין היפני אחראי ל-59%. המטבע השלישי בהיקף המסחר בביטקוין הוא המטבע הדרום קוריאני וון, שאחראי ל-10% מהמסחר מה שמלמד על כוחו של המטבע הדיגיטלי באסיה.

כיום כבר קשה מאד לכרות את המטבע באופן פרטי בשל העובדה שגופי ענק עוסקים בזה באמצעות חוות שרתים ייחודיות שמותירות פירורים בלבד עבור המשתמשים הפרטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר