משבר השבת

אחמד טיבי עוקץ: גם לפיד האבא היה חותם על הסכם כזה

חברי הכנסת החרדים מתקשים להציג הישג בסיכום עם ראש הממשלה נתניהו על משבר השבת, בנתיים ח"כ אחמד טיבי עוקץ וכותב שגם לפיד האבא היה חותם על סטטוס קוו שכזה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אחמד טיבי ונתניהו (ארכיון. צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

בעוד הנציגים החרדים מתקשים להציג הישג ממשי בהסכם שלהם מול ראש הממשלה בנימין נתניהו לפתרון משבר השבת, ובעוד ח"כ משה גפני מצהיר כי ימשיך להיאבק לסגירת המרכולים בשבת, מגיע הבוקר (שני) ח"כ אחמד טיבי וזורה לח"כים החרדים מלח על הפצעים.

טיבי לעג על ההסכם של החרדים עם נתניהו וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "בתור מסתכל מהצד נראה לי שגם לפיד האבא היה חותם על סטטוס קוו שכולל מרכולים, רכבת וכדורגל בשבת. לא שאני רוצה לחמם..".

בתגובה כתבה לו העיתונאית טל שניידר: "זה היה המשבר הכי פרו-חילוניים בהיסטוריה של המדינה. וליצמן לא ידע שהוא כזה. ומעכשיו - גם מותר ביסלי ובמבה ובייגלה (בשבת!)".

גם ח"כ תמר זנברגר ממרצ צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "יותר מששמרה השבת על עם ישראל, שמרו ליצמן ודרעי על המרכולים בתל אביב ועל כדורגל בשבת".

ח"כ משה גפני, שחוק המרכולים שביקש לקדם לא יקודם, הודיע כי ימשיך להיאבק להכנסת סעיף הרטרואקטיבי לחוק השבת שיחוקק, בכך בעצם הוא מותיר את המשבר בעינו.

כזכור, לפני כשלושה חודשים יצא הראשון לציון ונשיא בית הדין הגאון רבי יצחק יוסף בקריאה לחברי הכנסת שלא לאשר את חילולי השבת במשחקי הכדורגל. במהלך שיעורו השבועי פנה הגר"י יוסף והתייחס לכוונתו של נתניהו להעניק אישור למשחקי הכדורגל בשבת: "היתר רסמי, שזה יהיה בהיתר ולא באיסור, היתר רסמי, אוי ואבוי, אם יהיה כדורגל בשבת ויהיה היתר רסמי, כל המקומות כולם יעשו כדורגל, יבואו אנשים עם מכוניות.

הרב הראשי: כדורגל בשבת יותר חמור מעבודות הרכבת

הראשל"צ הוסיף ואמר: "אוי ואבוי הדבר הזה שיעשו, זה יותר גרוע רבותיי מהרכבת. כמה עשו רעש על הרכבת שעובדים בשבת, זה הפועלים שעובדים, לא יודע יהודים, גויים, אבל עשו מזה רעש, נכון? צודקים, ודאי צודקים, זה יותר גרוע. שמה זה רק פועלים, פה זה כל הספרדים שלנו, אחינו הספרדים, מסכנים, ייכשלו בחילול שבת כזה גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר