הליך הגישור כשל

יאיר נתניהו לא חוזר בו מתביעת לשון הרע

יאיר נתניהו החליט שלא לוותר לפעיל השמאל אייבי בנימין שכתב כי ראש הממשלה ביקש בשבילו מראש המוסד דרכון בשם בדוי בנימוק ביטחוני, ולא ימשוך את תביעת לשון הרע שהגיש נגדו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אייבי בנימין ועורך דינו, לאחר כישלון הגישור (צילום: מוטי קמחי, ynet)

תביעת לשון הרע על סך 140 אלף שקלים שהגיש בנו של ראש הממשלה נגד פעיל השמאל אייבי בנימין, לא תימשך על ידו, לאחר שאתמול נכשל הליך הגישור ביניהם.

כזכור, בתביעה שנידונה בבית משפט השלום בתל אביב טוען יאיר נתניהו שב-17 באוגוסט 2016 כתב אייבי בפייסבוק שראש הממשלה ביקש מראש המוסד דרכון בשם בדוי לבנו יאיר בנימוק ביטחוני, והעלה עוד טענות שחיתות נגד משפחת נתניהו.

פעיל השמאל, המוכר כיוזם ההפגנות מול ביתו של היועהמ"ש מנדלבליט בפתח תקווה במוצאי שבת, טעו מנגד שמדובר בתביעת השתקה קלאסית, שבאה כנקמה על כך שהגיש עתירה לבג"ץ בדרישה שהמשטרה תחקור את ראש הממשלה נתניהו גם בפרשת הצוללות, וכן שהוא רק חזר על טענות שהושמעו כבר לפניו.

אתמול נפגשו יאיר נתניהו ועורך דינו יוסי כהן עם בנימין ועורך דינו גונן בן יצחק, בתל אביב, כדי לנסות ולהגיע לפשרה בתביעת הדיבה, אך הם כאמור נפרדו ללא הסכמות.

יאיר נתניהו, אתמול (צילום: FLASH90)

במקביל, יאיר נתניהו מתמודד בעצמו עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדו על ידי ארגון השמאל 'מולד', לאחר שהעלה פוסט בגנותם - כולל הכינוי "הקרן להשמדת ישראל".

לאחר כישלון הליך הגישור, מסר עו"ד יוסי כהן בתגובה: "אני חושב שיש דברים שאי אפשר להבליג עליהם. סיפור הזוי, מצוץ מן האצבע ומכוער. התביעה הזו היא מסר - שיש קוים אדומים שכשחוצים אותם משפחת נתניהו לא תבליג".

עו"ד בן יצחק, שמייצג את בנימין, מסר: "די ברור שהתביעה הזאת היא תביעה מראש הממשלה. אני מאוד מקווה שהמהלך הזה לא יצליח. ניפגש בבית משפט, שיעצור את התהליך הזה כי באמת יש פה סכנה אמיתית לדמוקרטיה".

אייבי בנימין (צילום: מוטי קמחי, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר