סרטון בוטה

הקונסרבטיבים: "נתניהו, תתבייש לך" • צפו

הליכתו של ראש הממשלה נתניהו עם החרדים בסוגיית 'מתווה הכותל' ודבריה של חוטובלי סגניתו בשבוע שעבר, מנוצלים על ידי הקונסרבטיבים בארה"ב בסרטון תוקפני נגד נתניהו • צפו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הסרטון התוקפני של הקונסרבטיבים (צילום: מתוך חדשות 2)

התנועה הקונסרבטיבים בארצות הברית פרסמו היום (שני) סרטון תוקפני במיוחד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ראש הממשלה - תתביייש", הם פונים אליו ישירות, בגלל התנהלותו לטובת החרדים, לדבריהם, בסוגיית 'מתווה הכותל'.

את זעמם עליו הם מסבירים בתוכן נאומו בכנס הפדרציה היהודית בצפון אמריקה לפני כשבועיים, בו לדבריהם שיקר כשהסביר שהממשלה לא הקפיאה לגמרי את מתווה הכותל, אלא רק את "האלמנטים הכי טעונים-אידיאולוגית של המתווה".

"הלכה למעשה הממשלה ביטלה את מתווה פשרת הכותל, ואתה מספר סיפור באנגלית כאילו אתה מיישם את עיקריו? כאילו העיקר הוא ה'שיפוצון' שאתה מתכנן ב'עזרת ישראל', ברצינות?? תתבייש לך ראש ממשלת ישראל".

הפגנה של קונסרבטיבים נגד נתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הם אף מזכירים בסרטון את התבטאותה בשבוע שעבר של ח"כ ציפי חוטובלי (הליכוד), סגניתו של נתניהו במשרד החוץ, על כך שיהודים בארה"ב לא יכולים להבין את המתחולל בישראל כי אינם שולחים את ילדיהם למלחמות, וכן שמטרתם של הקונסרבטיבים והרפורמים בענין הכותל היא פוליטית נטו.

"לא הנזיפה בחוטובלי ולא האיום בפיטורים יסתירו את העובדה הברורה - נתניהו הוא שקלקל את היחסים עם יהודי ארה"ב והעניין הזה לא יורד משום סדר יום", מתריסים יוצרי הסרטון הבוטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר