אבי הס בסינגל שני - "אנעים זמירות"

זמר הקומזיצים והיוצר אבי הס בסינגל שני מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלו. הס הלחין את השיר וגם מנגן בגיטרה ובחליל צד. על העיבוד הופקד מנחם ספרא (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר הישיבתי אבי הס הוציא לפני כחצי שנה סנונית ראשונה מתוך אוסף לחניו, 'השבת נועם הנשמות' עכשיו הוא יוצא בסינגל שני - "אנעים זמירות".

"תמיד רציתי להוציא את השירים, אבל חששתי מההצפה המוסיקלית שקיימת ברוך ה'" – משתף אבי. "אחרי התגובות החמות שקיבלתי על 'השבת', הבנתי שלכל אחד יש משהו לתת שאין לאף אחד אחר, מה שהעניק לי דחיפה משמעותית להתקדם לאלבום מלא".

בימים אלה רואה אור שיר נוסף של אבי, מתוך שיר הכבוד ליום השבת – 'אנעים זמירות'. "השיר מבטא את המיית הלב שלי, לקחת את המוסיקה ככלי עזר בעבודת ה'. אנעים זמירות בכדי שיערב נא שיחי אליך, אם השיר יגיע ממקום של ערגה, יש סיכוי שימצא חן בעיני המקום. הלוואי שהשיר והאלבום כולו ירבו כבוד שמים" – אומר אבי בתפילה.

את עטיפת הסינגל מעטר ציור שצייר אבי בעצמו, מה שמהווה מבחינתו כלי נוסף לבטא את המיית הלב. "מה שחשוב בעיני, הוא להתחבר למילות השיר, זהו אתגר פנימי לבטא זאת גם על הקנבס". גם בשיר הנוכחי מנגן אבי בעצמו בגיטרה וחליל צד. על העיבוד וההפקה המוסיקלית של השיר הופקד המוסיקאי מנחם ספרא והוא הופק בסיוע הקרן לתמיכה באומנות ומוסיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר