"הולך בשבת"

שותף קואליציוני? ליברמן מתריס נגד החרדים ומשתלח: "נתנגד לחוק המרכולים"

משבר חדש מתרגש על הקואליציה? יו"ר 'ישראל ביתנו', השר אביגדור ליברמן הודה בישיבת הסיעה כי הוא הולך למרכולים בשבת והודיע כי סיעתו תעשה הכל שהחוק לא יעבור (חדשות)

אביגדור ליברמן (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

משבר חדש מתרגש על הקואליציה? לאחר הסיכומים של ראש הממשלה בנימין נתניהנו וראשי המפלגות החרדיות על העברת חוק המרכולים של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הודיע היום (שני) יו"ר 'ישראל ביתנו', השר אביגדור ליברמן כי סיעתו תעשה הכל שהחוק לא יעבור תוך שהוא מודה כי הוא עצמו מחלל שבת והולך למרכולים בשבת קודש.

"נעשה הכל כדי שהחוק לא יעבור בנוסח המקורי כפי שהוצע על ידי משרד הפנים", אמר ליברמן בישיבת הסיעה. "יש לנו כל האמצעים להתמודד עם זה".

"אני מודה שאני הולך למרכולים בירושלים בשבת", סיפר ליברמן בגאווה בלתי מוסתרת.

ליברמן הוסיף ואמר כי "אני לא רוצה לפתוח מרכולים בשבת בבני ברק ואין סיבה לסגור מרכולים בחיפה או במקום אחר. כל מי שרוצה יותר אחדות וחוסן לאומי, שלפי אמונתו יחיה. צריך להבין שיש גם אחריות לשלטון מקומי ולא רק לשלטון מרכזי. את כל נושא חוקי העזר ופתיחת או סגירת מרכולים בהתאם להרכב האוכלוסיה בכל מקום ומקום, צריך להשאיר לשלטון המקומי ולא להתערב מלמעלה ולהכתיב את המהלכים האלה".

שר הביטחון המשיך ותקף את המפלגות החרדיות, השותפות עמו בקואליציה וטען כי "אני מאוד מכבד את מסורת ישראל, אך בין המשבר האחרון על ערכים יהודיים לבין השבת אין שום קשר. לי זה נראה כמו תוצאה של תחרות פרועה בתוך המחנה החרדי. זה בא ביום בהיר אחד. באותה מידה יכלו לבקש לסגור את נמל התעופה בן גוריון בשבת.

"זה כבר פעם השנייה שמגיע משבר מקום מקום, קודם זה היה על גיור ומתווה הכותל ועכשיו זה. הגענו למיצוי מוחלט של התחרות הפנים חרדית ואני מקווה שעד תום הקדנציה לא נחזור שוב למשבר הזה, כי פעם שלישית תהיה פעם אחת יותר מדי", איים ליברמן.

יו"ר 'הבית היהודי השר נפתלי בנט אמר בישיבת הסיעה כי בהמשך "חווינו רעידות קלות בממשלה, אבל צלחנו אותן בהצלחה. אני נאלץ להשבית את שמחת חברינו באופוזיציה. הממשלה יציבה וחזקה ואנחנו עובדים מאוד קשה סביב השעות עבור אזרחי ישראל וטוב מאוד שלא גררנו את המדינה לסבב בחירות מיותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר