בעיות בהרחבת המשפחה ניתנות לפתרון רפואי מוכח

שיטת פרופסור ברטוב, שפותחה לאחר מחקר רפואי ארוך ומקיף כאן בישראל, מאפשרת לפתור בעיות פוריות שעד כה בשיטות הטיפול הרגילות, היו כמעט חסרות סיכוי (בריאות, שיווקי)

מרכז ברטוב לטיפול בשלמות המשפחה. אילסוטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מאז הקמת "מרכז ברטוב" נולדו בעזרת השיטה והטיפול המסור מעל 5,000 ילדים בריאים בשעה טובה ומוצלחת להורים מאושרים שחלקם כבר חשבו שלעולם ח"ו לא יביאו ילדים לעולם.

מרכז ברטוב הוא המרכז הפרטי הגדול ביותר בארץ ומרכז מגוון רחב של אנשי מקצוע, רופאים, מטפלים, וטכנאים המקיימים בדיקות וטיפולים 360 מעלות מסביב לזוג, מתוך מטרה לרדת לשורש הבעית הפוריות לא רק מהצד של האשה כפי שמקובל בעולם הרפואה, אלא גם מצד הגבר.

שיטת ברטוב וציוד טכנולוגי יקר וחדשני, היחיד מסוגו בארץ, מאפשר בחינה מדוקדת ברמת דיוק של פי 6,000 ומניבה תוצאות והריונות תקינים בעשרות אחוזים מהשיטות הרגילות הקיימות בקופות החולים ומעבדות אחרות בארץ.

בנוסף, מרכז ברטוב פיתח גישת טיפול מקיפה המסייעת לבני הזוג מבחינה רגשית, טיפולי רפואה משלימה תוך סינכרון מלא של כלל הגורמים המטפלים וליווי אישי ופרטני עד לפתרון הבעיה בס"ד.

פרופסור ברטוב, אחד המומחים הגדולים בארץ בבעיות פוריות עם מעל 35 שנות ניסיון ומחקר ומפתח שיטת imsi שזכתה לאחוזי הצלחה מרשימים הכרה בינלאומית מגדולי הפרופסורים והמטפלים בתחום ואף עברה את בחינתם הקפדנית של רבנים מהארץ ומחו"ל.

צוות המרכז ערוך ומוכן לקבל את הפניה שלכם בסודיות מלאה, ולתת לכם מענה אישי ומקצועי גם לשאלות שתמיד חששתם לשאול או להתייעץ.

מלאו פרטים בדיסקרטיות מלאה ונציג יחזור אליכם אישית | ניתן גם להתקשר בשעות היום 073-374-5346

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר