משבר השבת

אורי אריאל מוכן להיות אחראי על עבודה בשבת

שר העבודה חיים כץ ביקש להעביר את הסמכות לאשר עבודות בשבת לשר אחר, כך דיווח העיתונאי יאיר שרקי בחדשות 2. אורי אריאל צייץ כי הוא מוכן לקחת זאת על עצמו (אקטואליה)

השר אורי אריאל (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

שר העבודה והרווחה חיים כץ ביקש להעביר את הסמכות לאשר עבודות בשבת לשר אחר בממשלה, כך דיווח לראשונה העיתונאי יאיר שרקי בחדשות 2.

כיום, הסמכות הבלעדית לאשר ולחתום על היתרי עבודה בשבת נמצאים בידי השר כץ מתוקף תפקידו כשר העבודה.

לפי הדיווח, לאור המשבר האחרון בנושא העבודות ברכבת בשבת, כץ נפגע מהעובדה שמצד אחד החרדים האשימו אותו באישור העבודות ומאידך גורמים בליכוד האשימו אותו ואת שר התחבורה ישראל כץ בהעצמת המשבר כדי לפגוע בנתניהו.

בסביבתו של כץ אמרו ליאיר שרקי כי גורמים בכירים בליכוד כמו יו"ר הקואליציה דוד ביטן גרפו את הקרדיט באולפנים היה זה השר חיים כץ שעבד בפועל למציאת הפתרון.

לפי הדיווח, כץ יבקש ככל הנראה להעביר את הסמכויות לראש הממשלה, לשר אחר או למליאת הממשלה כולה. מסרים בעניין כבר הועברו לראש הממשלה. החלטתו הסופית תתקבל עד יום רביעי אז תתכנס ועדת שרים מיוחדת לבחינת היתרי העבודה בשבת.

שר החקלאות אורי אריאל צייץ בעמוד הטוויטר שלו כי הוא מוכן לקחת על עצמו את הסמכות. "אני מוכן לקחת על עצמי את התפקיד. מדינת ישראל הנה מדינה יהודית ועליה לשמור על השבת הציבורית ולא לאפשר עבודות שאינן הכרחיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר