יום בדיקות התאמה להסרת משקפיים ב-Care חינם

המשקפיים מעיקים ומכבידים עליכם? רשת Care יוצאת במבצע מיוחד לציבור החרדי ומזמינה אתכם ליום מיוחד של בדיקות התאמה להסרת משקפיים אצל מומחי הרשת על חשבונה (בריאות, שיווקי)

בדיקת התאמה בחינם. care. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ביום הבדיקות של Care תיהנו מבדיקה מקצועית של מומחי Care על מנת לוודא אם אתם מתאימים לביצוע תיקון ראייה בלייזר, ותוכלו לקבל ייעוץ אישי בנוגע להסרת משקפיים בהתאם למבנה העין שלכם, מספר המשקפיים ופרמטרים נוספים.

המומחים של Care יבדקו מהי השיטה הטובה ביותר עבורכם להסרת משקפיים בלייזר ויעניקו לכם מידע רב שיסייע לכם להגיע להחלטה נכונה.

שתי השיטות הנפוצות ביותר להסרת משקפיים הן שיטה שבה הטיפול מבוצע ישירות על הקרנית הנקראת PRK או ASA ושיטה הנקראת Lasik הדורשת חיתוך והרמת שיכבה דקה ואחר כך ביצוע הטיפול בקרנית. בשתי השיטות משתמשים באותה קרן לייזר לליטוש הקרנית.

ב-Care מציעים בנוסף טיפול בלעדי בשיטת 'צייס לייזר פרימיום' – השיטה המתקדמת בעולם בטכנולוגיה זעירה, ללא חיתוך או אידוי הקרנית. הטכנולוגיה משלבת מגוון יתרונות: רמת דיוק מרבית, תוצאות מצוינות תוך זמן קצר, טיפול והחלמה נטולי כאבים והליך מהיר.

על צוות הרופאים להתאים לכל אחד את הטיפול הנכון. זוהי אחת הסיבות המרכזיות לחשיבות הגבוהה של בדיקות ההתאמה הקפדניות של Care.

ב-Care, עם ותק של 18 שנות ניסיון בתחום הסרת המשקפיים, הטכנולוגיה החדשנית ביותר ובכירי מנתחי הלייזר, אתם יכולים להיות רגועים. הרשת היא היחידה בארץ שלרשותה עומדת מערכת מחשב משוכללת המעמידה ריכוז נתוני מנותחים ותוצאות הנמצאים במעקב ובחינה מתמדת במטרה להביא לשיפורים נוספים.

בתום הניתוח מקבל המטופל תעודת אחריות שבה התחייבות מלאה לשאת - בטיפולי לייזר חוזרים ללא עלות אם יידרשו בעתיד. את נוסח התעודה והכיסוי המובטח ניתן לקבל מראש.

לרשת Care פריסה ארצית רחבה של כ- 40 סניפים משוכללים בעלי מכשור חדיש, ומתקדם. הרשת מעניקה שירותי רפואה מתקדמים זה 26 שנה ומונה כיום כ-750 עובדים, כ-50 רופאים, עשרות טכנאים וצוות פרא-רפואי.

יום בדיקות ההתאמה להסרת המשקפיים אצל המומחים של Care ייערך בירושלים – בבית Care ,בבניין שערי העיר, רחוב יפו 216. ביום שני ט"ז כסלו תשע"ח, 4.12.17.

לתיאום וקביעת תור התקשרו: 052-7204446 | אל תחמיצו

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר