הדאגה לגדול הדור

מרן הגר"ח קנייבסקי הבטיח: "הגראי"ל ייצא מזה"

"הוא ייצא מזה!" - כך, לפי העלון "דברי שיח", אמר מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בהתייחסו למצבו הבריאותי של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. ומה הוא אמר לגרי"ג אדלשטיין? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגראי"ל והגר"ח. ארכיון (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

במהלך השבוע האחרון התפללו רבבות בני אדם בבתי מדרש ובתי כנסת ברחבי העולם היהודי לרפואת מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן - בין השאר, התקיימה עצרת תפילה גם בבית הכנסת "לדרמן" בבני ברק, זאת בהוראת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

שעה קלה לפני עצרת התפילה ב"לדרמן", עלה ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין לבית הגר"ח קנייבסקי, וסיפר כי הגיע במיוחד למקום בכדי להשתתף בעצרת לרפואת מרן הגראי"ל שטיינמן.

על פי המובא בגליון "דברי שיח", הגרי"ג אדלשטיין שאל בענווה: "במה סבור מרן שליט"א כי עליי להתחזק", ושר התורה השיב לו כי "יש להתחזק בהרבצת התורה". בתגובה, אמר הגרי"ג כי ישתדל "להרבות בזה למעלה מכוחותיו".

הגר"ח קנייבסקי מתפלל על הגראי"ל (צילום: באדיבות המצלם)

בגליון מצויין כי "לא רבים יודעים, אך באותם ימים הגיעו אל ביתו של רבינו מכל רחבי העולם שאלות על חיזוקים שונים, כמה זמן להתפלל ואיפה. באותו יום התבטא מרן שר התורה על מרן ראש הישיבה 'הוא ייצא מזה!', והוסיף את דברי המדרש אותו רגיל להזכיר בנוגע למרן הגראי"ל, כי הקב"ה מוסיף לצדיקים שנות חיים ואפילו אם נגזר ח"ו... אצל הצדיקים הקב"ה מוסיף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר