הכללה דוחה נגד החרדים

סערה ברשת: מיכאל הנגבי השתלח במגזר שלם; להחרים

זו אמנם תוכנית סאטירה שלא זוכה לאחוזי רייטינג משמעותיים, אך ההכללה של מיכאל הנגבי נגד כלל החרדים בעקבות 'הפלג' - עוררה את זעמם של אנשי תקשורת וידוענים חרדים (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מיכאל הנגבי (צילומסך מתוך שידורי 'כאן 11')

סערה פרצה הבוקר (רביעי) ברשתות החברתיות בקרב עיתונאים ואנשי תקשורת חרדים לאור המתקפה הבוטה ששודרה אמש נגד כלל הציבור החרדי בתוכנית סאטירית בערוץ כאן 11 של תאגיד השידור הציבורי.

"אנחנו ממשיכים למה שמאחד תמיד את השמאל ואת הימין - שנאת חרדים. זה מטוס? זה טיל? לא, זאת התקפת חרדים", הכריז המנחה מיכאל הנגבי על הפינה בשם "התקפת חרדים", תוך שהוא מציג תמונות מהפגנות 'הפלג הירושלמי', ואומר כי הן "מתעדות את עונת הנדידה של הפינגווין הקיסרי באנטרטיקה. סליחה, טעות שלי, הפגנות חרדים בירושלים".

"על כלום אנחנו כבר לא יכולים להסכים, אה? על כלום", המשיך הנגבי, "השטחים שלנו, שמאלנים הם בוגדים ... לא מסכימים, לא מסכימים. אבל על דבר אחד כולנו מסכימים, החרדים ****", מטבע הדברים וכאתר השומר על שפה נקיה, איננו יכולים להביא את הדברים הצורמים במלואם.

הנגבי המשיך ואמר לחברי הפאנל: "הו, פה אתם טועים חברים, הם פשוט שונים והוציאו את עצמם מהחברה הדמוקרטית ובנו לעצמם חברה שתורמת רק לעצמה".

אמנם בפתח התוכנית, "עד כאן", מוקרנת שקופית בה נכתב כי "התוכנית 'עד כאן!' הינה תוכנית סאטירה, אין לייחס לנאמר בה שום משמעות אחרת או ניסיון לפגוע", אך עדיין, נדמה כי דברים לא דומים לא היו משודרים כלפי כל אוכלוסייה אחרת בחברה הישראלית.

בעקבות הדברים, כאמור, פרצה סערה ברשת החברתית טוויטר. העיתונאי יהודה שלזינגר מ'ישראל היום', שצייץ ראשון את הדברים הקשים, כתב: "תאגיד השידור הציבורי ש'מייצג את כולם'".

בצלאל קאהן, מנהל התוכניות והחדשות ברדיו 'קול חי', צייץ: "אני נגד חרמות, אבל אין ברירה: פוליטיקאים, דוברים, יחצנים ועיתונאים חרדים - תשיבו בשלילה מוחלטת לבקשת ראיונות בתאגיד הממשלתי שמסית ומבזה את כולנו".

דוד חכם, המגיש תוכנית ב'כאן מורשת', צייץ בתגובה: "המממ... תאגיד והכל... אבל עוד הרבה לפני זה חרדי. יש גבול, בושה וחרפה".

אריה ארליך מעיתון 'משפחה' צייץ: "מיליארד שקל בשנה, קרוב לאפס אחוז רייטינג, ומאה אחוז גועל. 'כאן', תעיפו את הרפש הדוחה הזה. המגיש מעורר הקבס הזה ב'כאן' מזכיר את הילד זב החוטם שמתקשה לקבל יחס מהסביבה, אז הוא מטנף את פיו ומזהם את המרחב. איכס".

איש התקשורת יהודה גליקמן צייץ: "מיכאל הנגבי , האיש שבחר להשתלח במגזר שלם כמו אחרון הערסים ושוברי הבקבוקים, בוז לך ולמי שנותן לך במה".

איציק אלרוב, יועצו החרדי של יו"ר 'העבודה' אבי גבאי, צייץ: "מיכאל הנגבי צריך לפנות את כיסאו באופן מידי מהגשת התכנית 'עד כאן'. מדהים שלצידו ישב פאנל, שחלק ניכר ממנו הם בכיינים תקשורתיים מקצועיים, ומשום מה, אתמול הם לא מצאו לנכון להעיר לו על דבריו המביכים נגד האוכלוסייה החרדית".

הזמר ישי לפידות צייץ: "האכזבה הגדולה ביותר מ'כאן' זה ששום דבר מקורי אין בתאגיד הנלוז... השיטה הישנה שמועתקת מ'גב האומה', 'חרצופים', אסף הראל או גורי אלפי: לא מצליחים להצחיק? רייטינג בריצפה? - תמיד אימרה אנטישמית בתיבול גרמני תביא בע"ה את הרעש הגדול... לא שם ולא כאן!".

דודי רוזנטל, חבר הפאנל בתוכנית, התייחס לסערה וכתב כי "אני יכול להבטיח לכם שאף אחד בפאנל ובצוות התוכנית לא באמת חושב שהחרדים ****. זאת סאטירה. אנחנו צוחקים על כולם, כולל על עצמנו, והכל באהבה". יותם זמריף חבר פאנל נוסף, כתב: "אמרנו דברים גרועים מזה"

בתגובה, צייץ השדרן יעקב אייכלר, המשדר מדי יום ב'כאן רשת ב'': "תזכיר לי מתי עשיתם סאטירה כזו על ערבים, יוצאי אתיופיה, עולים מחבר העמים. תפסיקו לכסות על הצואה (מתנצל, לא מצאתי מילה עדינה יותר) שלכם במסווה עלוב של סאטירה".

דודי רוזנטל הגיב לו כי "לו היית צופה בתוכנית, מר אייכלר, לא היית שואל אותי את השאלה הזאת".

יותם זמרי, חבר פאנל גם הוא, התייחס לסערה וצייץ: "צחקנו על ערבים בתוכנית, שחטנו את אלדד יניב, מגדפים שמאלנים חילונים ושוחטים ימנים פאשיסטים. אני האחרון שחושב שחרדים הם **** ארבל אני שמח לשבת בתוכנית שמעליבה את כולם במידה שווה".

"כיכר השבת" פנה למגיש מיכאל הנגבי, שבתגובה שלח את התמונה הבאה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר