נווה יעקב

שתי ילדות וילד נפצעו כתוצאה מפגיעת רכב

בשכונת נווה יעקב שבירושלים נדרסו לפני זמן קצר שלושה ילדים חרדים, שתי בנות ובן. הם כעת מטופלים בזירת התאונה, כשאחת פצועה בינוני-קשה והאחרים קל עד בינוני (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חדשות 24 )

שלושה ילדים נפצעו לפני זמן קצר בתאונת דרכים שאירעה בשדרות נווה יעקב בירושלים.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים מעניקים להם בדקות אלו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה, ומצבם הרפואי של הגדטלה שבהם, בת 11, הוא בינוני-קשה, ושל השניים האחרים, בני 5 ו-8, הוא קל עד בינוני.

יחיאל שטרן, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים, מתאר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי, ילד, ושתי ילדות הולכות רגל".

"יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום, הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לילדה שנפצעה באורח בינוני עד קשה, לילד שנפצע קל עד בינוני, ולילדה נוספת שנפצעה באורח קל עד בינוני".

ממד"א נמסר כי "רכב פגע ב-3 הולכי רגל בשדרות נווה יעקב בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם 3 ילדים, בהם: ילדה כבת 8 עם חבלות בראש ובבטן,ילדה כבת 10 עם חבלת בראש וילד כבן 6 עם חבלות בראש ובגפיים".

מהמשטרה נמסר כי "בכביש שד' נווה יעקב פגע רכב פרטי בשלושה הולכי רגל שחצו הכביש. מד"א פינו אותם במצב קל- בינוני לעין כרם. נהג הרכב עוכב במקום. בוחן תנועה בדרכו למקום לחקירת נסיבות התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר