בשמחת מאיר פרוש

היה משבר? נתניהו התקבל בשירת "לבנימין ידיד ה'" • צפו

בשמחת שבע הברכות לבנו של סגן השר פרוש, השתתפו רבנים וכן פוליטיקאים רבים בהם בלט ראש הממשלה נתניהו שהתקבל באהדה ואמר: "הכל נראה לי יציב, איתן וחזק", ברמזו למשבר הקואליציוני שהסתיים • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בשעות הצהריים (רביעי) נערכה באולמי שירת ירושלים בבירה מסיבת שבע ברכות לרגל שמחת נישואי בנו של סגן השר מאיר פרוש (יהדות התורה).

אורח הכבוד באירוע, שהפיק 'המבשר' עיתונו של פרוש, היה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהתקבל בשירה ומצידו הרעיף שבחים בנאומו על משפחת פרוש.

נתניהו ציין את הברית ושיתוף הפעולה שהיה קיים בינו לבין הרב מנחם פרוש ז"ל, אביו של סגן השר. "השותפות שלי עם משפחת פרוש היא עוד מימי ר' מנחם, ובהמשך בתקופת כהונת מאיר כסגן שר השיכון - אז בנינו הרבה בהתיישבות", אמר ראש הממשלה.

כשהוא רומז על הקואליציה, אמר בחיוך נתניהו: "הכל נראה לי עומד תילו, כך אני מתרשם, הכל נראה לי יציב איתן וחזק".

מלבד ראש הממשלה, השתתפו גם רבנים רבים, בהם חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה הגרב"מ אזרחי, הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו, הראשל"צ ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר, האדמו"רים מביאלא, קופיטשניץ ועוד, הגר"ל מינצברג, דיינים, רבנים וראשי ישיבות.

בנוסף, הגיעו לאירוע פוליטיקאים רבים דוגמת שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר התיירות יריב לוין, שר הדתות דוד אזולאי, שר התקשורת איוב קרא, חברי הכנסת מקלב, אשר, גליק, מוזס, ראשי ערים ועשרות חברי מועצות מרחבי הארץ, כמו גם אנשי תקשורת רבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר