מטוס ללא טייס

מחדל: אלפי טיסות של חברה אמריקנית נותרו ללא טייסים

החברה שעומדת להפסיד מאות אלפי דולרים הציעה לטייסים שלה הצעה משודרגת לפיה התעריף השעתי לעבודה יעמוד על 150%, האם זה מה שיגרום ל-15,000 טיסות להיות מאוישות בטייס? תיכף נדע (תיירות)

(צילום: שאטרסטוק)

החגים האזרחיים שנחגגים בעולם גורמים לעובדים בשלל עבודות להגיש בקשות חופשה מהעבודה. בדרך כלל מנהלי החברה עושים את הבדיקות המתאימות שיאפשרו חופשות כשצריך מבלי לפגוע בתפקוד השוטף של המערכת, אך בחברת התעופה "אמריקן איירליינס" אירעה תקלה יוצאת דופן בתוכנה האחראית על סידורי העבודה של הטייסים, בעקבות התקלה הצליחו אלפי טייסים לשריין לעצמם זמן איכות עם המשפחה במקום באוויר בסוף השנה האזרחית.

מאז גילוי התקלה בשישי האחרון מנסים בחברה למצוא פתרון בהול, כאשר על פי ההערכות האחרונות, 15 אלף טיסות המתוכננות ל-31-17 בדצמבר, נותרו ללא טייס שיטיס אותם. מעבר לחשש שהמקרה מייצר בקרב הלקוחות, בחברת התעופה חוששים כי ביטול הטיסות בעונת השיא יפגע באופן דרמטי בהכנסותיה.

כצעד של החברה שנועד למנוע את משבר התעופה הזה, היא יצאה בהודעה לטייסיה לפיה תעריף השכר השעתי יהיה 150% בתקווה שההגדלה המשמעותית בשכר תגרום לטייסים להישאר בעבודה ולוותר על החופשה אותה הזמינו.

הנהלת "אמריקן איירליינס" סירבה להתייחס לסכנה של ביטול טיסות המוני, בחברה הביעו אמונה כי יצליחו לפתור את הבעיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר