ציוץ יקר

צייצה בטויטר ותשלם לבית חולים 200,000 דולר

סטודנטית בת 19 רצתה לתרום 1000 דולר לבית חולים, עבור ילדים קטנים, אך מה שצייצה בטויטר הכפיל את הסכום ב-200 לפחות. מה היא תעשה עכשיו? יש לה מה לומר על זה (ברשת)

ציוץ ששווה זהב. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כמה פעמים שיגרתם הבטחה לחלל האוויר שאם יקרה דבר מסוים, חסר סיכוי, תוציאו מכיסכם סכום כסף מופרך? מן הסתם יותר מפעם אחת.

סביר שעם ההבטחה שלכם כלום לא באמת קרה, כך שלא הייתם צריכים להתחבט עם השאלה 'מה עושים עם החוב הזה עכשיו...'. אתם לא - אבל סטודנטית באוניברסיטת וושינגטון סטייט, שרגשי נתינה וחוסר אמון השתלטו עליה בשבוע שעבר, החליטה לצייץ בטוויטר בפני עוקביה שתתרום 25 סנט לבית החולים לילדים סיינט ג'וד על כל מי שיעשה "לייק" לציוץ שלה וכן 50 סנט על כל ריטווט (ציוץ מחדש).

הגולשים עשו את מה שביקשה הסטודנטית דני מסינה, וכעת הציוץ שלה עתיד לעלות לה הרבה מאוד: 450 אלף לייקים ו-200 אלף ריטווטים שגרפה, שווי ערך במסגרת הבטחתה ליותר מ-200 אלף דולר.

בראיון שנתנה הסטודנטית ל"האפגינטון פוסט" אמרה שאת ההשראה להחלטתה קיבלה מהעובדה שילדים רבים נאלצים לבלות זמן רב בבית חולים במלחמה על חייהם, במקום ליהנות בחגים עם משפחותיהם.

לרשת CBS הוסיפה מסינה: "במקור התכוונתי לתרום אישית אלף דולר. מוכרחה לשים סוף לפרויקט המימון המאולתר בטוויטר, כי הוא פשוט יצא מכלל שליטה. צייצתי, כי לא היה לי בכלל מושג שתהיה כל כך הרבה תמיכה ברעיון. אז לצערי אין לי את המימון בשביל כל הדבר הזה, אבל מי שיכול לעזור לי - שיתרום לאחד מבתי החולים הטובים".

הצעירה פתחה אתר מיוחד, שאליו היא מכווינה את כל אלו שרוצים לעזור. "זה מאמץ קהילתי אני חושבת", אמרה.

מנגד, רבים ברשתות החברתיות ביקרו בחריפות את האופן בו פעלה מסינה, התרעמו על כך שלא הציבה סכום מקסימלי שאותו תהיה מוכנה לתרום וזעמו שבסופו של דבר היא לא עומדת במילתה. "בדור שלנו יש משפט - 'לא כותבים צ'ק, שלא רוצים שיפדו אותו אחר כך'", צייץ בטוויטר גולש כועס. "חבל שהחלטת להתחייב למשהו, שאת לא יכולה לכבד בסופו של דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר